کد خبر : 1614435 | 08 خرداد 1398 ساعت 10:30 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

کارواخال: کاپیتان راموس باید در رئال بماند

با وجود شایعات درباره جدایی راموس از رئال مادرید، کارواخال، هم‌تیمی او از کاپیتان رئال خواست فصل آینده را در این تیم بماند و مشکلاتش را با رئیس باشگاه حل و فصل کند.

کارواخال: کاپیتان راموس باید در رئال بماند

به گزارش "ورزش سه"، دنی کارواخال، ستاره رئال مادرید می‌گوید سرخیو راموس، کاپیتان این تیم و فلورنتینو پرز رئیس باشگاه باید با هم گفتگو کرده و به شایعات مطرح شده درباره احتمال جدایی راموس از رئال و پیوستنش به یک تیم چینی پایان دهند.

 

پرز روز دوشنبه گفته بود درخواست راموس برای ترک رئال و پیوستن به یک تیم چینی به عنوان بازیکن آزاد را رد کرده است. ولی آینده راموس در رئال مادرید همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اما کارواخال، هم‌تیمی راموس می‌گوید راموس باید دست‌کم فصل آینده را در برنابئو بماند.

 

1409079

 

کارواخال در این باره گفت:" اینکه راموس پیشنهاد دریافت کند کاملاً طبیعی است. اینکه باشگاه‌های زیادی خواهان به خدمت گرفتن او باشند هم همینطور. ولی او و رئیس باشگاه باید با هم بنشینند و این موضوع را حل و فصل کنند. من خیلی دوست دارم سال آینده هم شاهد حضور او در رئال مادرید باشم".

 

کارواخال در پاسخ به این سوال که آیا نگران ترک باشگاه رئال توسط راموس است یا نه، گفت:" نه، نگرانی‌ای در کار نیست. ولی راموس، مدیر برنامه‌هایش و رئیس باشگاه باید با هم بنشینند و به صراحت درباره موضوع انتقال او به چین صحبت کنند. راموس کاپیتان ما است. همین کلمه به خودی خود نشان می‌دهد که ما درباره او چه فکر می‌کنیم".

 

دیدگاه‌ها