کد خبر : 1615038 | 11 خرداد 1398 ساعت 11:14 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ایرانی ترابزون در یک قدمی لالیگا

زیردریایی های زرد در انتظار توافق با مجید حسینی

رسانه های ترکیه از عزم سران ترابزون اسپور برای ترانسفر چد بازیکن این تیم به باشگاه های اروپایی برای تامین منابع لازم مالی برای فرار از ورشکستگی خبر دادند.

زیردریایی های زرد در انتظار توافق با مجید حسینی

به گزارش "ورزش سه"، یک سال بعد از حضور مجید حسینی با پیراهن "بوردو- ماوی ها" در سوپرلیگ ترکیه، رسانه های این کشور با اشاره به درخششی که مدافع ملی پوش ایرانی از خود نشان داد مدعی شدند نام این بازیکن در صدر فهرست فروش باشگاه ترابزون قرار گرفته است.


از جمله رسانه های ترکیه می توان به فاناتیک اشاره کرد که نوشت:« مجید حسینی با رشد سه تا چهار برابری ارزش خود در مارکتینگ نقل و انتقالاتی پیشنهادات وسوسه کننده ای از باشگاه های اسپانیایی حاضر در لالیگا دریافت کرده که جدی ترین پیشنهاد از سوی ویارئال است».


بنا به نوشته رسانه های ترک زیردریایی های زرد اسپانیا در تلاش برای خرید مدافع ایرانی با رقمی در حدود 3 تا 4 میلیون یورو هستند که این پیشنهاد با استقبال هیات امنا و مدیران باشگاه ترکیه ای حسینی قرار گرفته چون می تواند بخش عمده ای از بدهی های آنها را پوشش بدهد.


علاوه بر ویارئال از تیم هایی مثل بتیس، لگانس و ختافه نیز به عنوان دیگر پیشنهادات رسیده برای مجید حسینی اشاره شده است اما گویا مذاکرات ترابزونی ها با نماینده ویارئال در مراحل جدی تری قرار دارد. کوچ به فوتبال اسپانیا می تواند برای مدافع جوان ایرانی آزمون و چالشی دشوارتر از فوتبال ترکیه باشد.

دیدگاه‌ها