کد خبر : 1615350 | 12 خرداد 1398 ساعت 17:32 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی شهاب گردان خبر خوبی نبود

رضائیان: نفت وقت گرانبهایی را از دست می دهد

جدایی پائولو سرجیو و برخی بازیکنان از صنعت نفت و همچنین نامشخص بودن وضعیت هیات مدیره این باشگاه باعث شده تا این تیم هنوز برای فصل آینده برنامه ریزی نکند و این به معنای از دست رفتن زمان است.

رضائیان: نفت وقت گرانبهایی را از دست می دهد

به گزارش"ورزش سه" تیم صنعت نفت آبادان لیگ هجدهم را با 37 امتیاز و در رتبه نهم جدول به پایان رساند. این تیم در هفته های پایانی نتایج خوبی گرفت اما در پایان فصل او با پیشنهاد تیم التعاون به لیگ عربستان رفت. مسعود رضائیان معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان درباره شرایط این تیم و جلسه مدیریتی این باشگاه گفت:« من بی خبر هستم تنها می دانم جلسه برگزار شده و فردا که آقای عیسی زاده بیایند احتمالا بهتر خواهیم فهمید چه اتفاقی افتاده یا قرار است رخ بدهد. البته معمولا جلسات اینگونه است که عملکردی ارائه شده و بعد باید منتظر تصمیم گیری باشید.»


او درباره شرایط بازیکنان این تیم و قراردادهایشان هم گفت:« بازیکنان صنعت نفت را می توان به دو گروه بازیکنان بومی و جوان و یکسری بازیکن خارجی و یا از دیگر شهرهای ایران تقسیم کرد. از مجموعه بازیکنان جوان بومی مان فکر می کنم صددرصدشان بمانند ، در مورد یکی دو بازیکن با تجربه و بومی تیم هم تا حدودی می توان اطمینان داشت که بمانند اما بازیکنان خارجی یا بازیکنان غیرآبادانی ، معمولا قراردادهایشان به پایان رسیده و اکثر آن ها بازیکنان آزاد خواهند بود.»


رضائیان با اشاره به جدایی برخی از بازیکنان این تیم مثل شهاب گردان گفت:« من شنیده بودم که گردان در حال مذاکره با فولاد است و حالا که می شنوم با فولاد قرار داد بسته است ، برایش آرزوی موفقیت می کنم. او سال گذشته خیلی به تیم ما کمک کرد. متاسفانه این ضرری است که تیم هایی مثل ما می دهند چون وضعیت باشگاه مشخص نیست. الان گردان جدا شده و برخی بازیکنان دیگر از نیز از تیم ما فاصله شان بیشتر شده است.»


او اضافه کرد:« بعضی نکات در موفقیت یک تیم خیلی مهم هستند. جذب سرمربی و بازیکن از مهمترین مسایل هستند و باالطبع اول باید مربی بیاید و بعد بازیکن بگیریم. اما حتما دیده اید که در فوتبال ایران خیلی وقت ها برعکس این رخ می دهد در حالی که هرسرمربی می تواند نگاه و چارچوب های خودش را داشته باشد و براساس سیستم خودش بازیکن بگیرد.»


او گفت:« سال گذشته ما طبق برنامه از اول خرداد برنامه هایمان را کلید زده بودیم اما الان دوازده روز از خرداد می گذرد و ما هنوز روی نقطه صفر هستیم. هر اتفاقی هم که در روزهای آینده بیفتد دو هفته خوب را از دست داده ایم. پارسال نیم فصل اول به دلیل عدم شناختی که سرمربی از تیم داشت از دست رفت، امیدوارم امسال این اتفاق رخ ندهد.»

دیدگاه‌ها