کد خبر : 1616803 | 20 خرداد 1398 ساعت 14:50 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

چرا انتقال مندی به رئال مادرید رسمی نشد؟

در حالی که تصور می شد فرلاند مندی، مدافع ملی پوش لیون، زودتر از لوکا یوویچ و ادن هازارد به رئال ملحق شود؛ اما این اتفاق رخ نداد.

چرا انتقال مندی به رئال مادرید رسمی نشد؟

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال مادرید از هفته ها پیش با لیون بر سر انتقال فرلاند مندی وارد مذاکره شده و دو طرف به توافق نهایی نیز رسیده اند. از سوی باشگاه لیون به رئالی ها این اجازه داده شد تا از مندی تست پزشکی بگیرند و 6 روز پیش در محل اردوی تیم ملی فرانسه در پاریس، این امر صورت گرفت و در حالی که انتظار می رفت یک روز بعد انتقال مندی رسمی شود، این اتفاق رخ نداد.

 

 

1412073

 

 

تیم پزشکی اعزامی رئال به پاریس، اطلاع داده است که تردیدهایی در مورد استخوان لگن مندی وجود دارد ضمن اینکه به دلیل برنامه های تیم ملی فرانسه، فرصت برای گرفتن تست های پزشکی کامل نیز مهیا نشده است. مندی به همین دلیل باید منتظر تست پزشکی دوم خود باشد.

او فردا با فرانسه برابر آندورا در مقدماتی یورو 2020 به میدان خواهد رفت و سپس به پاریس برمی گردد تا تست های پزشکی تکمیلی را پشت سر بگذارد و اگر مشکل خاصی نباشد، رئال انتقال او را رسما اعلام خواهد کرد.

 

علاقه رئال، گرفتن تست پزشکی از مندی در شهر مادرید بود ولی خود بازیکن تمایل داشت در پاریس این کار صورت بگیرد. مندی به درخواست مستقیم زین الدین زیدان راهی رئال خواهد شد و احتمالا فصل بعد بالاتر از مارسلو، مدافع چپ فیکس کهکشانی ها خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها