کد خبر : 1616989 | 21 خرداد 1398 ساعت 12:08 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

اسلامی: امکانات مس در حد لیگ برتر است

دروازه بان مس کرمان معتقد است این تیم باید به لیگ برتر صعود می کرد اما تغییرات مدیریتی باعث شد این اتفاق رخ ندهد.

اسلامی: امکانات مس در حد لیگ برتر است

مهدی اسلامی درباره فصلی که با مس کرمان سپری کرد به خبرنگار "ورزش سه" می گوید: فصل خیلی خوبی را شروع کردیم ولی نیم فصل دوم به علت تغییر مربی و تغییرات مدیریتی نتوانستیم صعود کنیم.


او در مورد تغییرات مدیریتی ادامه داد: امسال همه چیز برای صعود کردن فراهم بود ولی شکل مدیریتی درست نبود. افرادی که باید می آمدند جلو و حمایت می کردند این کار را نکردند و یک سری اتفاقات خاص افتاد،در یک سری از بازی ها حقمان باخت نبود اما در پشت پرده افرادی باید حواسشان را جمع می کردند که نکردند.


خدا را شکر آقای سعد محمدی به عنوان رئیس کارخانه مس انتخاب شدند ایشان آدم بسیار فوتبالی هستند⁦. . مس کرمان امکاناتی در حد لیگ برتر دارد و فقط نیازمند یک مدیر کار بلد بود که حالا بالا سر باشگاه قرار دارد اگر من بودم که به همراه سایر همبازیانم تلاش می‌کنیم فصل آینده مس را به لیگ برتر بیاوریم اگر هم نبودم برایشان آرزوی موفقیت می کنم.


این بازیکن در مورد مسائل مالی مس می گوید: بحث مالی مس کرمان نسبت به تیم های دیگر بد نبود اما هنوز طلب داریم و کامل پول هایمان را پرداخت نکرده‌اند، ولی قول دادند که مدیر جدید پرداخت خواهد کرد.

 

اسلامی در مورد فصل آینده می گوید: دوست دارم شرایطی پیش بیاید و به شهری بروم که خانواده‌ام راحت باشند اما هنوز تصمیم قطعی را نگرفته ام.

دیدگاه‌ها