کد خبر : 1617080 | 21 خرداد 1398 ساعت 19:29 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

هوآنگ: مقابل ایران راحت تر از مسابقه با استرالیا بودم؛

فرمانده خط میانی کره‌جنوبی مقابل ایران دفاع آخر بود

پائولو بنتو امروز در مرکز خط میانی خود از هوآنگ بازیکن 22 ساله تیم ملی کره جنوبی استفاده کرد که پیش تر به عنوان دفاع مرکزی بازی می کرد.

به گزارش "ورزش سه"، هوآنگ شماره 6 کره جنوبی در دیدار مقابل ایران به مرکز خط میانی آمده بود و همان نقشی را بازی می کرد که در گذشته کی سونگ یونگ به عهده داشت؛ یعنی فرمانده میانه میدان قرمزپوشان، آن هم در 22 سالگی. بازیکنی که به تازگی به لیگ کانادا رفته و در این کشور به فوتبال خود ادامه می دهد. هوآنگ در دیدار مقابل استرالیا که با پیروزی یک بر صفر کره ای ها خاتمه یافت در پست هافبک دفاعی بازی کرد و امروز مقابل ایران هافبک تهاجمی تیم بود.


او که پیش تر به عنوان مدافع میانی بازی می کرد و تخصصش بازی در این پست است، در مورد نقش جدید و دشوار خود پس از دیدار برابر ایران می گوید: « من قبلا هم می توانستم همینقدر تهاجمی بازی کنم. البته هنوز باید کارهای زیادی انجام دهم تا انتظارات را برآورده کنم و از عهده فشارها برآیم.»

 

1412356


 مرد خط میانی کره جنوبی پس از پایان دیدار برابر ایران که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، در میکسدزون خبری در رابطه با نتیجه تساوی مقابل شاگردان ویلموتس گفت: « نمایشی که داشتیم بهتر از دیدار برابر استرالیا بود. من هم در مقابل ایران نسبت به مسابقه با استرالیا راحت تر بازی کردم. خیلی در این پست راحت تر بودم، چون می توانستم به عقب برگردم و پاس هم بدهم.»


او حرف هایش را ادامه داد و عنوان کرد:« در بازی گذشته برایم این تغییر پست سخت بود ولی در مقابل ایران به طور کلی راحت تر بودم.»

 

 

دیدگاه‌ها