کد خبر : 1617287 | 22 خرداد 1398 ساعت 18:22 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع برزیلی PSG؛ خرید جدید یوونتوس

در صورت انتقال ماتیاس دی لیخت به پاری سن ژرمن، مارکینیوش راهی یوونتوس خواهد شد.

مدافع برزیلی PSG؛ خرید جدید یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه شاید تا یک ماه قبل به نظر می رسید ماتیاس دی لیخت فاصله ای تا انتقال به بارسلونا ندارد، اما تردیدهای وی در مورد احتمال نیمکت نشینی در نوکمپ مواضع دی لیخت را تغییر داده و شواهد حاکی از آن است که مدافع جوان هلندی فاصله ای تا پوشیدن لباس پاری سن ژرمن ندارد.

 

مینو رایولا، مدیر برنامه جنجالی دی لیخت، دیشب برای نهایی کردن قرارداد موکل خود راهی فرانسه شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این اتفاق با 80 میلیون یورو نهایی خواهد شد.

 

1394446

 

اما اسپورت مدیاست مدعی شد در صورت نهایی شدن انتقال ماتیاس دی لیخت به فرانسه، مارکینیوش از این تیم جدا شده و راهی یوونتوس خواهد شد. مارکینیوش گرچه تنها 25 سال دارد، اما بازیکنی باتجربه به حساب می آید و سالهاست در خط دفاعی تیم ملی برزیل و پاری سن ژرمن به میدان می رود و می تواند خرید اول مائوریتسیو ساری در یوونتوس لقب گیرد.

 

با خداحافظی آندره بارزالی از میادین و احتمال فراوان جدایی مارتین کارسرس، یوونتوس به شدت به دنبال تقویت خط دفاعی خود است و بعد از ناکامی در پروسه جذب دی لیخت، به نظر می رسد با انتقال این مدافع هلندی به پاری سن ژرمن، کار جذب مارکینیوش برای یوونتوس به زودی نهایی خواهد شد و وی راهی تورین می شود.

دیدگاه‌ها