کد خبر : 1617742 | 25 خرداد 1398 ساعت 11:15 | 760 بازدید | 0 دیدگاه

باید از جام جهانی قبلی یک پله بالاتر قرار بگیریم

نیکخواه: در این مدت بازی نکردم، اما تمرین داشتم

کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: نباید ترسی از باخت در بازی های تدارکاتی داشته باشیم.

نیکخواه: در این مدت بازی نکردم، اما تمرین داشتم

به گزارش "ورزش سه"، صمد نیکخواه بهرامی، کاپیتان تیم ملی بسکتبال در حاشیه اولین تمرین تیم ملی در اردوی جدید اظهار داشت: چند روز قبل در تمرینی که داشتم، مچ پایم پیچید. البته چیز خاصی نیست و باید دوره درمانش طی شود. فکر می کنم از 2، 3 روز دیگر بتوانم راحت تمرین کنم.


وی درباره دوری طولانی مدتش از تیم ملی عنوان کرد: یک سال نیست که من از تیم ملی دور هستم. من آخرین بار شهریورماه برای تیم ملی بازی کردم و الان فکر می کنم 6، 7 ماه باشد! شاید این مدتی که می گویید من در تیم ملی یا تیم های باشگاهی بازی نکردم، اما خودم تمرین داشتم. الان هم تمام تلاش خودم را می کنم که در ترکیب تیم ملی باشم، اگر مربیان صلاح ندانند که من باشم هم مشکلی ندارم.


کاپیتان تیم ملی بسکتبال درباره آمادگی بازیکنان بیان داشت: من جسته و گریخته از وضعیت بازیکنان خبر داشتم. امروز اولین روز تمرینات است، اما هر کسی خودش تمرینات جداگانه اش را داشته است.

 

عصاره بسکتبال ما همین بازیکنان هستند. شاید چند بازیکن می توانستند در این لیست باشند یا نباشند. به هر حال این نفرات اکثرا چند سالی است که با یکدیگر بازی می کنند و هماهنگ هستند. انشاالله با بازی های تدارکاتی که در نظر گرفته شده، بتوانیم با آمادگی خوبی وارد جام جهانی شویم و نتایجی درخور شان بسکتبال ایران بگیریم.


صمد نیکخواه بهرامی درباره اردوهای تدارکاتی در نظر گرفته شده برای تیم ملی گفت: فکر می کنم برنامه خوبی برای تیم ملی در نظر گرفته شده است. با تیم هایی بازی داریم که برخی شاید قوی تر و برخی ضعیف تر باشند. به هر حال ما ترسی از باخت در این بازی ها نداریم. قطعا شانه به شانه شدن با بسکتبال روز دنیا چیزی جز منفعت برای بسکتبال ما ندارد.


وی در پایان درباره پیش بینی اش از نتایج تیم ملی در جام جهانی افزود: فکر می کنم در دوره قبلی نتایج خوبی گرفتیم. در این دوره هم همه تیم ها از سطح بالایی برخوردار هستند چون بالاخره همه این تیم ها توانستند سهمیه حضور در جام جهانی را کسب کنند. ایران هم جزو قدرت های برتر آسیاست، اما بسکتبال آسیا در سطح جهان خیلی حرفی برای گفتن ندارد. در جام جهانی 2019 سعی می کنیم از دوره قبلی یک پله بالاتر باشیم، اما نمی توان نتایج را پیش بینی کرد چون بستگی به شرایط روز مسابقه دارد.

دیدگاه‌ها