کد خبر : 1619062 | 31 خرداد 1398 ساعت 16:25 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

تلاش نافرجام رئال در راه جذب رونالدوی جدید پرتغال

ژوائو فلیکس اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به زودی با اتلتیکو مادرید قراردادی شش ساله به امضا خواهد رساند.

تلاش نافرجام رئال در راه جذب رونالدوی جدید پرتغال

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس را رونالدوی جدید فوتبال پرتغال می دانند. ستاره 19 ساله بنفیکا پس از درخشش در فصل گذشته مورد توجه تیم های بزرگ اروپایی قرار گرفته است. اتلتیکو و سیتی بیشترین شانس را برای جذب این بازیکن دارند اما جالب اینکه طبق ادعای مارکا، رئال هم چندی پیش تلاش داشت تا ژوائو را به خدمت بگیرد ولی پیشنهاد این باشگاه از سوی بنفیکا رد شد.

 

 

1414295

 

 

رئال قصد داشت با بسته پیشنهادی 80 میلیون یورو بعلاوه 50 میلیون یورو بندهای متغیر، بنفیکا را راضی به فروش ژوائو کند ولی باشگاه پرتغالی روی 120 میلیون یورو بند فسخ قرارداد او اصرار داشت تا تیر رئالی ها به سنگ بخورد.

چند روز پیش گفته می شد که ژوائو در مادرید است تا کار انتقالش به اتلتیکو نهایی شود ولی در نهایت دو باشگاه به توافق نرسیدند هرچند که گفته می شود این اتفاق به زودی رخ خواهد داد. به نظر می رسد که اتلتیکو منتظر اول جولای است تا با فروش گریزمان که 120 میلیون یورو نصیب این باشگاه خواهد کرد، قدم نهایی را در انتقال ژوائو بردارد.

منچسترسیتی هم در این بین تلاش دارد تا بنفیکا را به نوعی راضی کند. پیشنهاد آنها حضور یک ساله و قرضی ژوائو در بنفیکا است و اینکه او از دو فصل دیگر با پرداخت 120 میلیون یورو به سیتی بیاید.

 

دیدگاه‌ها