کد خبر : 1620402 | 06 تیر 1398 ساعت 22:22 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

ونگر: بازگشت به لیگ برتر؟ چرا که نه؟

آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال، تایید کرد که ممکن است بار دیگر در لیگ برتر مربیگری کند اما شایعه حضورش روی نیمکت نیوکاسل به جای رافا بنیتس را رد کرد.

ونگر: بازگشت به لیگ برتر؟ چرا که نه؟

به گزارش "ورزش سه"، ونگر بعد از 22 سال حضور روی نیمکت آرسنال، در تابستان 2018 این باشگاه را رد کرد و پس از آن هدایت تیمی را برعهده نگرفت. در این مدت شایعات زیادی در مورد مقصد آینده او منتشر شده که آخرین آن، حضور روی نیمکت نیوکاسل به جای بنیتس است.

او در گفتگو با فرانس 24، در پاسخ به این سوال که آیا به زودی بار دیگر هدایت یک تیم را برعهده خواهد گرفت یا نه، گفت:" نه در آینده ای نزدیک. نه، هنوز آماده بازگشت نیستم. فکر می کردم هستم اما در حال حاضر فکر نمی کنم که برگردم. نسبت به یک سال قبل، آمادگی بیشتری برای صحبت در این مورد را دارم اما نمی توانم بگویم که در دو-سه روز آینده بار دیگر مربیگری را آغاز می کنم.

 

1383327

 

کمی از مربیگری فاصله گرفتم و از این کار لذت بردم. من مدت 35 سال بدون هیچ وقفه ای کار کردم؛ بنابراین فکر می کنم مستحق کمی استراحت هستم.

بازگشت به لیگ برتر؟ خب، ترجیح می دم در کشور دیگری کار کنم؛ هرچند بهترین دورانم در انگلیس بود و لیگ برتر بهترین جایی است که در حال حاضر می تواند باشد.

برای من دشوار است زیرا برای مدتی طولانی در یک باشگاه بودم. اما چرا که نه؟ هنوز به کمی زمان نیاز دارم و سپس تصمیم گیری خواهم کرد."

دیدگاه‌ها