کد خبر : 1634657 | 13 شهریور 1398 ساعت 12:20 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

ونگر: می‌خواهم در جام جهانی قطر مربی باشم

صحبت‌های اخیر آرسن ونگر احتمال حضور او در جام جهانی 2022 قطر به عنوان سرمربی را افزایش داده است.

ونگر: می‌خواهم در جام جهانی قطر مربی باشم

به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر، سرمربی افسانه‌ای آرسنال با صحبتهای اخیر خود نشان داده که احتمال حضور او در جام جهانی 2022 قطر به عنوان مربی یک تیم ملی وجود دارد. ونگر می‌گوید می‌تواند خود را در حالی تصور کند که به عنوان سرمربی در جام جهانی قطر حضور دارد.

 

سرمربی افسانه‌ای آرسنال در ماه مه 2018 بعد از 22 سال حضور روی نیمکت توپچی‌ها این تیم را ترک کرد و از آن زمان تا امروز همچنان بدون تیم است و هدایت تیم دیگری را به دست نگرفته. ونگر صحبتهای اخیرش درباره جام جهانی را در گفتگو با شبکه تلویزیونی beIN SPORTS ایراد کرد.

 

1409165

 

وقتی از ونگر پرسیده شد که آیا جام جهانی قطر را به عنوان تماشاچی خواهد دید یا مربی، او در پاسخ گفت که می‌تواند تصور کند که در جام جهانی 2022 مربی‌گری می‌کند و برای بدست گرفتن سکان هدایت یک تیم ملی آماده است.

 

ونگر در این باره گفت:" می‌توانم خودم را تصور کنم که هدایت یک تیم ملی را به عهده دارم. حالا به اندازه کافی از شغل قبلی‌ام زمان گذشته و اگر فرصتی پیش بیاید با آن مخالفت نخواهم کرد. برای من چالش جالبی خواهد بود. من همیشه دلم می‌خواسته در جام جهانی حضور داشته باشم چون معتقدم شغل و حرفه یک سرمربی اقتضا می‌کند که در جایی که بهترین فوتبالیستهای دنیا حاضر هستند حضور داشته باشد".

 

سرمربی افسانه‌ای آرسنال در ادامه به صورت واضح و روشن از تمایل خود برای مربی‌گری در جام جهانی قطر خبر داد و گفت:" پس امیدوارم، بزنم به تخته، من را سه  سال دیگر در قطر ببینید".

 

دیدگاه‌ها