کد خبر : 1621068 | 10 تیر 1398 ساعت 17:35 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

امباپه مخالف شماره یک جدایی نیمار از PSG

بر خلاف شایعاتی که حکایت از اختلاف بین نیمار و امباپه دارند، ستاره جوان فرانسوی تحت هیچ شرایطی موافق جدایی نیمار نیست.

امباپه مخالف شماره یک جدایی نیمار از PSG

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، در دو هفته اخیر اخبار مربوط به جدایی نیمار از پی اس جی قوت بیشتری گرفته اند. یک مصاحبه از ناصر الخلیفی کافی بود تا بر آتش شایعات افزوده شود. مدیر قطری پی اس جی از نیمار و دیگر ستاره های تیمش خواست تا تعهد بیشتری به خرج دهند و اگر کسی مخالف پروژه های باشگاه است، می تواند جدا شود.

 

 

1415601

 

 

در اسپانیا و به خصوص بارسلونا بر این عقیده اند که نیمار دیگر تمایلی برای ماندن ندارد و قصد دارد به هر طریقی اشتباه دو سال پیش خود را جبران کرده و به بارسا برگردد. طبق ادعای اسپورت، او حتی احتمال شورش و خودداری از حضور در تمرینات پیش فصل را نیز رد نکرده است.

 

در پی اس جی اما موافق جدایی نیمار نیستند و مخالف شماره یک این مساله نیز کیلیان امباپه است. درست که این ستاره جوان ماه گذشته صراحتا درخواست کرد تا مسئولیت بیشتری در تیم به عهده او گذاشته شود و اینکه مدیریت او و نیمار در یک تیم به دلیل اینکه اهداف مشترکی دارند(توپ طلا) دشوار است اما امباپه تحت هیچ شرایطی دوست ندارد ستاره برزیلی از پی اس جی جدا شود.

یکی از شروط ماندن امباپه در پی اس جی این است که باشگاه تیمی قدرتمندتر برای فصل بعد ببندد. تیمی که بتواند رویای هواداران یعنی فتح لیگ قهرمانان را برآورده کند و این بدون نیمار قطعا مشکل تر خواهد شد.

 

 

1416378

 

 

امباپه می خواهد فصل بعد به عنوان مهاجم نوک در میدان حاضر باشد و بیشتر از همه تمایل دارد نیمار نیز در کنار او در زمین باشد و پی اس جی را بدون ستاره برزیلی تیمی تضعیف شده می بیند. او این مساله را به اطلاع سران باشگاه هم رسانده است.

 

بر خلاف شایعات، اختلافی بین این دو بازیکن وجود ندارد و رابطه آنها بسیار خوب است. امباپه اخیرا و پس از مصدومیت نیمار، پیامی دلگرم کننده برای او فرستاد و ابراز امیدواری کرد به زودی در میادین کنار یکدیگر به میدان بروند. جدایی نیمار احتمالا باعث خواهد شد تا امباپه هم به رفتن از پی اس جی جدی تر فکر کند و سران باشگاه باید نگران این قضیه باشند.

 

 

دیدگاه‌ها