کد خبر : 1621578 | 13 تیر 1398 ساعت 10:40 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

رافا بنیتس: به خاطر پول به چین نیامده‌ام

رافا بنیتس، سرمربی سابق نیوکاسل که به تازگی هدایت تیم دالیان چین را به عهده گرفته می‌گوید این تصمیم او به خاطر پول نبوده چرا که پیشنهادهای بزرگتری هم داشته است.

رافا بنیتس: به خاطر پول به چین نیامده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، رافا بنیتس، سرمربی سابق نیوکاسل که اخیراً به عنوان سرمربی تیم دالیان چین منصوب شده می‌گوید حضورش در فوتبال چین و بدست گرفتن سکان هدایت این باشگاه چینی به خاطر پول نبوده است.

 

بنیتس بعد از آنکه نتوانست با مدیران نیوکاسل بر سر تمدید قراردادش به توافق برسد از این تیم جدا شد و در نهایت تصمیم گرفت مربی‌گری را در جایی به غیر از اروپا ادامه دهد. دالیان، تیمی که بنیتس را به عنوان سرمربی جدیدش منصوب کرده یکی از متمول‌ترین باشگاه‌های چینی است که توسط میلیاردری معروف اداره می‌شود. ولی بنیتس می‌گوید انگیزه‌اش از پیوستن به دالیان، مسائل مالی نبوده است.

 

1416996

 

بنیتس در گفتگو با وبسایت رسمی باشگاه دالیان چین گفت:" من در دوران حرفه‌ایم پیشنهادی مالی خیلی بزرگی داشته‌ام ولی آن پروژه‌ها چیزی نبود که برایم جذاب باشد و توجهم را جلب کند".

 

سرمربی سابق نیوکاسل در ادامه گفت:" ولی من در دالیان با پروژه خارق‌العاده‌ای مواجه شدم که در حال حاضر در مرحله حساس و مهمی به سر می‌برد. این یکی از مهمترین عوامل تصمیم‌گیری من برای پیوستن به  دالیان بود".

 

رافا بنیتس در ادامه صحبتهایش گفت:" در سالهای گذشته بازیکنها و مربی‌های زیادی را می‌شناسم که به لیگ چین آمده‌اند و برای همین من هم تا حد امکان سوپرلیگ چین را دنبال کرده‌ام. لیگ چین کیفیت منحصربفردی دارد. مسیر ما روشن است ولی باید این را بدانیم که چطور باید خودمان را با شرایطی که هر روز تغییر می‌کند تطبیق داده و سازگار کنیم. دالیان باشگاهی است تاریخی در شهری که مردمش شیفته و عاشق فوتبال هستند. این یکی دیگر از عواملی بود که جذابیت دالیان را برای من بالا برد".

 

دیدگاه‌ها