کد خبر : 1622775 | 18 تیر 1398 ساعت 19:20 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

دیگو دالوت:

رونالدو به یک دلیل با دیگران متفاوت است

دیگو دالوت، مدافع پرتغالی یونایتد، به تمجید از هموطن خود کریستیانو رونالدو پرداخت.

رونالدو به یک دلیل با دیگران متفاوت است


به گزارش "ورزش سه"، بسیاری معتقدند سختکوشی و قدرت روحی بالای رونالدو نقش فراوانی در درخشش وی در سال های اخیر داشته است و دیگو دالوت در مصاحبه با سایت "فقط استعداد کافی نیست"، مدعی شد این قدرت ذهنی ستاره پرتغالی است که باعث شده وی از دیگران متفاوت باشد. دیگو دالوت همچنین در مورد انتقال به منچستریونایتد و فرصت بازی کردن در لیگ برتر نیز صحبت کرد.

 

دیگو دالوت گفت: "از نظر من رونالدو همیشه به دلیل ذهنیت قوی و تلاش فراوانی که انجام می دهد در بالاترین سطح قرار دارد. زمانی که رونالدو از فوتبال خداحافظی کرد باید وی را به عنوان یک مثال خوب برای دیگر بازیکنان تعریف کرد و به نظر من ذهنیت و تلاش فراوان او باید مورد توجه همه قرار گیرد.

 

1415928

 

رونالدو بازیکنی متفاوت نسبت به دیگران بوده و این تفاوت و بردن این همه جام فقط به یک دلیل است؛ این بازیکن قدرت ذهنی متفاوتی نسبت به دیگر بازیکنان دارد."

 

دیگو دالوت همچنین در مورد دوران حضور خود در یونایتد گفت: "رفتن به انگلیس یک چالش سخت برای من بوده است زیرا وقتی درباره بالاترین سطح  فوتبال صحبت می کنید همه به لیگ برتر فکر می کنند. بازی کردن در لیگ برتر همیشه برای من یک رویای بزرگ بوده و شما برای انتقال به این لیگ باید بازیکن بزرگی بوده باشید."

دیدگاه‌ها