کد خبر : 1622926 | 19 تیر 1398 ساعت 13:29 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

دغدغه جدید تراکتور؛ غیبت 5 بازیکن ملی پوش!

5 بازیکن ملی پوش تراکتور نمی توانند این تیم را در اردوی ترکیه همراهی کنند.

دغدغه جدید تراکتور؛ غیبت 5 بازیکن ملی پوش!

به گزارش "ورزش‌سه"، اعضای تیم تراکتور در شرایطی امروز اردوی خود در کشور ترکیه را برپا می کنند که غایبان زیادی دارند. علاوه بر اشکان دژاگه که هنوز در تمرینات تراکتور حضور پیدا نکرده، دعوت از 5 بازیکن سرخپوشان به اردوی تیم ملی بزرگسالان و تیم امید دردسر جدیدی برای این تیم ایجاد کرده است.


ایمان سلیمی و رشید مظاهری دو بازیکن تراکتور هستند که به اردوی پیش رو دعوت شده اند و همچنین از تیم آذربایجانی محمد مسلمی پور، محمدرضا آزادی و رضا شکاری به تیم امید دعوت شده اند و به همین خاطر این 5 بازیکن نیز نمی توانند تراکتور را در اردوی ترکیه همراهی کنند.


چنین شرایطی ناراحتی مصطفی دنیزلی را در پی داشته و به همین خاطر غلامرضا صادقیان، مدیرعامل تراکتور توضیحاتی را ارائه کرد. او گفت: « باشگاه تراکتور نهایت همکاری را با فدراسیون فوتبال و تیم‌های ملی بزرگسالان و امید دارد و البته از فدراسیون فوتبال و تیم های ملی هم انتظار داریم که با ارائه برنامه یکساله خود به باشگاه ها ما را در برنامه ریزی های طول فصل کمک کنند.»


سرمربی ترک تبار از مسئولان باشگاه خواسته تا برنامه اردوهای تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی امید را از فدراسیون فوتبال بگیرند تا او بتواند برای حضور بازیکنانش در اردوها برنامه ریزی انجام دهد.

دیدگاه‌ها