کد خبر : 1623586 | 22 تیر 1398 ساعت 18:16 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

چهره های تازه به امید پیراهن تیم ملی

روی بورس های نقل و انتقالات آدیداس پوش شدند!

ظهرامروز (شنبه) به‌منظور آشنایی هرچه بیشتر کادر فنی و بازیکنان تازه دعوت‌شده جلسه‌ای برگزار شد. بازیکنانی که هرکدام در فصل نقل و انتقالات روزهای شلوغی را تجربه کرده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که تمرینات تیم ملی بزرگ‌سالان عصر امروز در شماره 2 مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود، مراسم معارفه‌ای جهت آشنایی ملی پوشان تازه دعوت‌شده با اعضای کادر فنی تیم ملی در هتل اکادمی برگزار شد.


در این مراسم بازیکنان شاخصی مثل علی کریمی، رشید مظاهری، محمد انصاری، رضا اسدی، آرش رضا وند، احمد عبدالله زاده، محمد محبی و دیگر بازیکنانی که نامشان در دومین فهرست دعوت‌شده وجود داشت حضور داشتند که اکثر این چهره ها هر کدام در فصل نقل و انتقالات بعضاً ترجیح داده‌اند که در تیم سابقشان بمانند و تعدادی از این بازیکنان هم به تیمهای جدیدی نقل مکان کرده اند.
این فهرست از بازیکنان دعوت‌شده که با کمک‌مربیان داخلی، به‌منظور آشنایی هر چه بیشتر اعضای کادر فنی و مارک ویلموتس به ظرفیت‌های فوتبالی ایران تهیه‌شده است، تمریناتشان را از بعدازظهر امروز (شنبه) آغاز خواهند کرد.

 

این در حالی است که بازیکنان حاضر در جلسه امروز هرکدام جزو چهره‌های خبرساز فصل نقل وانتقالات به شمار می آمدند و حتی برخی از آن ها هنوز هم مقصد مورد نظرشان را مشخص نکرده اند و هر روز اخبار جدیدی در ارتباط با آن ها شنیده می‌شود.


از جمله بازیکنان خبر ساز رشید مظاهری کاپیتان اسبق تیم فوتبال ذوب آهن است که درهمان روزهای اول با پیوستنش به جمع شاگردان مصظفی دنیزلی جزو اولین خبرهای مهم نقل و انتقالاتی محسوب می شد . در خصوص رضا اسدی که به نوعی یکی از چهره‌های مهم نقل و انتقالاتی این فصل محسوب می شود که دوباره زمزمه حضور او در استقلال شنیده می شود. همچنین یکی از بازیکنانی که از شروع پیش فصل زمزمه های مبنی بر پیوستنش به باشگاه استقلال شنیده می شد آرش رضاوند بود که در نهایت با قراردادی دو ساله به جمع پسران آبی پایتخت اضافه شد.

 

1419156

 


از دیگر کسانی که هنوز خبری در خصوص تیم آینده اش به گوش نرسیده است علی کریمی هافبک دفاعی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال تهران است که به نظر می رسد به دنبال بازی در خارج از لیگ برتر ایران است و هنوز تصمیم خود را نهایی نکرده است.

 

علاوه براین بازیکنان از علی عبدالله زاده می توان نام برد که بازهم ترجیح داده است فوتبالش را زیرنظر جواد نکونام ادامه دهد و به همین جهت به تیم فولاد پیوسته است. از دیگر بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی محمد محبی هافبک-مهاجم فصل گذشته شاهین شهرداری بوشهر است که از این فصل باید او را با لباس زرد سپاهان ببینیم.

 

1419155


 یکی دیگر از این بازیکنان محمد انصاری مدافع فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس است که بعد از پایان یافتن دوران مصدومیتش جزو اولین بازیکنانی بود که با تیم سابق خود به توافق رسید و انگشتش را به علامت تمدید به رسانه نشان داد تا باز هم پیراهن قرمز پرسپولیس را در لیگ نوزدهم برتن کند.

 

به هر حال اکثر این بازیکنان دعوت شده به فهرست تیم ملی هر کدام روزهای پر خبری را تجربه کردند و به نوعی می توان گفت این بازیکنان روی بورس هستند.‍ تعدادی هم هنوز رسانه ها را منتظر گذاشته اند تا بالاخره ببینند فصل آینده را به چه لباسی استارت خواهند زد. لباسی که فعلا آدیداس اورجینال تیم ملی است.

دیدگاه‌ها