کد خبر : 1627028 | 08 مرداد 1398 ساعت 11:55 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

نایب‌رئیس یوونتوس: پائولو دیبالا پیشنهاد دارد

پاول ندود، نایب‌رئیس باشگاه یوونتوس وجود پیشنهاد از طرف باشگاه‌های دیگر برای جذب پائولو دیبالا را تایید کرد و گفت چند باشگاه به او علاقه‌مند هستند.

نایب‌رئیس یوونتوس: پائولو دیبالا پیشنهاد دارد

به گزارش "ورزش سه"، پاول ندود، نایب‌رئیس باشگاه یوونتوس می‌گوید چند باشگاه به پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی این تیم ابراز علاقه کرده و برای جذب او به یوونتوس پیشنهاد داده‌اند. این در حالی است که در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره جدایی دیبالا از یووه مطرح شده و آینده او در این باشگاه مبهم به نظر می‌رسد.

 

1422774

 

درحالیکه بر اساس شایعات باشگاه‌های منچستریونایتد، تاتنهام، اینتر میلان و پاری سن ژرمن خواهان به خدمت گرفتن دیبالا هستند مدیران یوونتوس نیز قصد دارند او را با بالاترین قیمت به فروش برسانند. دیبالا بعد از ورود کریستیانو رونالدو به یوونتوس نتوانسته درخشش سابق را داشته باشد. او در فصل گذشته در سری آ تنها پنج گل برای یوونتوس به ثمر رسانده است.

 

پاول ندود، نایب‌رئیس یوونتوس در گفتگو با خبرنگاران درباره دیبالا گفت:" ما چند پیشنهاد دریافت کرده‌ایم و چند باشگاه به او علاقه‌مند هستند. ولی ما منتظر اقدامات عملی هستیم تا آن موقع با آرامش تصمیم‌گیری کنیم".

 

دیروز گزارش‌هایی مطرح شد که ممکن است دیبالا با روملو لوکاکو تعویض شده و به جای او راهی منچستریونایتد شود. ندود در پاسخ به سوالهایی درباره معاوضه دیبالا و لوکاکو گفت:" من وارد جزئیات نمی‌شوم و راجع به افراد مشخص صحبت نخواهم کرد. ولی بگذارید اینطور بگوییم که داریم روی این مساله کار می‌کنیم".

 

 

دیدگاه‌ها