کد خبر : 1627076 | 08 مرداد 1398 ساعت 16:50 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

هدیه خارجی‌های سپاهان به هوادار معلول (عکس)

استنلی کی روش و ولادیمیر کومان روز گذشته در اولین جلسه تمرینی پس از بازگشت از ترکیه هدیه ای به هوادار معلول تیمشان اهدا کردند.

به گزارش "ورزش سه"، حفظ استنلی کی روش و ولادیمیر کومان مهم ترین کار مدیران باشگاه سپاهان و امیرقلعه نویی برای حضور در لیگ نوزدهم بود؛ دو بازیکنی که در لیگ هجدهم از مهره های کلیدی طلایی پوشان بودند و نقش های مهمی در ترکیب تیم امیرقلعه نویی ایفا می کردند.


استنلی کی روش در پایان فصل با ثبت 16 گل توانست آقای گلیِ لیگ را به همراه شیمبا مهاجم تیم فوتبال فولادخوزستان جشن بگیرد و در بخش میانی سپاهان هم ولادیمیر کومان 2 بار گلزنی کرد و سه بار هم برای هم تیمی هایش پاس گل ارسال کرد.


در مورد بازگشت این دو بازیکن حرف های زیادی وجود داشت ولی در نهایت کومان در اردوی کردان و استنلی در اردوی ترکیه به جمع طلایی پوشان اضافه شدند تا مهم ترین دغدغه کادر فنی سپاهان و هواداران این تیم رفع شود.


در جلسه تمرینی روز گذشته که اولین جلسه تمرین طلایی پوشان پس از بازگشت از ترکیه بود، باشگاه سپاهان هدیه ای ویژه برای یکی از هواداران معلول تیم در نظر گرفته بود که توسط دو بازیکن خارجی سپاهان به یکی از قدیمی ترین هواداران سپاهان اهدا شد.


ضمن اینکه امیرقلعه نویی هم برخوردی بسیار خوب با هوادار سپاهان داشت و با بوسه ای بر سرش از حضورش در تمرین استقبال کرد.


عکس ها ابوالفضل ناظوری

 

1422816

 

1422817

 

1422818

دیدگاه‌ها