کد خبر : 1627787 | 12 مرداد 1398 ساعت 18:10 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

فان در فارت:

جای فان دی بیک باشم با دوچرخه به رئال می روم

ستاره هلندی سابق رئال مادرید به دانی فان دی بیک توصیه کرد که به پیشنهاد کهکشانی ها پاسخ مثبت بدهد.

جای فان دی بیک باشم با دوچرخه به رئال می روم

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته نشریه مارکا خبر از توافق قطعی رئال با دانی فان دی بیک ستاره 22 ساله آژاکس داد. هافبکی که فصل گذشته به قدری خوش درخشید که توانست توجه رئالی ها را جلب کند.

 

 

1423271

 

 

انتقال او به رئال قطعی نشده و همه چیز به مذاکرات رئال و باشگاه هلندی بستگی دارد. گفته می شود جذب او بین 50 تا 60 میلیون یورو هزینه خواهد داشت. هرچند فان دی بیک را پلان B رئال در صورت ناکامی در جذب پوگبا می دانند ولی مارکا اعتقاد دارد رئال هم فان دی بیک را می خواهد و هم پوگبا را تا یک تحول اساسی در خط میانی این تیم ایجاد شود.

ضعف رئال در خط میانی با وجود حضور ستاره های بزرگی چون مودریچ، کروس و ایسکو مشهود است و نیاز به هوای تازه در آن به شدت احساس می شود.

 

 

1423270

 

 

رافائل فان در فارت ستاره هلندی سابق رئال هم به فان دی لیک توصیه کرد تا فصل بعد به رئال برود. او به کانال هلندی NOS گفت:« البته که دانی باید پیشنهاد رئال مادرید را قبول کند. اگر جای او بودم، حتی اگر لازم بود با دوچرخه به مادرید بروم، این کار را می‌کردم. الان بهترین فرصت برای فان‌ دی بیک است که به رئال مادرید برود.

رئال یک پیش فصل بد را سپری کرده و هوادارانش انتظار یک خرید جدید دارند. فان‌ دی بیک هم فرصت‌های خودش را برای بازی در رئال مادرید خواهد داشت اما این هم یک واقعیت است که رقابت داخلی در رئال بسیار شدید است. اگر او به رئال مادرید برود شرایطش با آنچه در آژاکس دارد بسیار متفاوت خواهد بود اما رئال می‌تواند به خوبی از پتانسیل و توانایی‌هایش بهره ببرد.

 

 

دیدگاه‌ها