کد خبر : 1628812 | 17 مرداد 1398 ساعت 14:50 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

نیاز مبرم نفت به ورزشگاه خانگی

قرعه سخت مسجدسلیمان در هفته‌های ابتدایی

تیم نفت مسجدسلیمان که در حال حاضر در تمرینات آماده‌سازی پیش فصل قرار دارد در هفته‌های نخست لیگ برتر کار بسیار دشواری برابر حریفان در پیش دارد.

قرعه سخت مسجدسلیمان در هفته‌های ابتدایی

به گزارش "ورزش سه"، مراسم قرعه‌کشی نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر با حضور تعداد زیادی از مسئولان، مربیان و بازیکنان تیم‌های حاضر در شهر مشهد برگزار شد و به‌این‌ترتیب تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با قرعه نسبتاً سختی در هفته‌های ابتدایی لیگ روبرو شده است.


بر اساس قرعه‌کشی انجام‌شده نفت مسجدسلیمان در هفته نخست میزبان تیم تراکتور تبریز است و در هفته دوم باید در آبادان به مصاف تیم صنعت نفت برود.


شاگردان مهدی تارتار در هفته سوم میزبان استقلال تهران هستند و در هفته چهارم در ورزشگاه نقش‌جهان مهمان سپاهان یکی دیگر از مدعیان این فصل خواهند بود. پس‌ازآن نفتی‌ها در هفته پنجم باید به مشهد بروند تا در برابر شهرخودرو صف‌آرایی کنند.


همانطورکه اشاره شد در 5 هفته ابتدایی رقابت‌ها تارتار باید شاگردانش را در برابر تیم‌های استقلال تهران، تراکتور، سپاهان و شهر خودروی مشهد چهار مدعی قهرمانی این رقابت‌ها به میدان بفرستد که به نظر می‌رسد با توجه به تغییرات زیادی که در ترکیب این تیم به وجود آمده است نفتی ها کار بسیار سختی را در پیش رو داشته باشند، اگرچه نباید فراموش کرد که مهدی تارتار همواره در برابر تیم‌های مدعی بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته است و درعین‌حال بازی کردن در مسجدسلیمان آن‌هم مقابل هواداران نفتی کار ساده‌ای نیست. اما شنیده‌ها حاکی از آن است ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان همچنان در دست تعمیر است و بازی‌های این تیم در دو هفته ابتدایی در ورزشگاه غدیر اهواز انجام می‌شود. البته پیش‌بینی می‌شود با توجه به اینکه این تیم در هفته اول و سوم میزبان دو تیم پرطرفدار تراکتور و استقلال است مسئولان این تیم تمهیدات بیشتری را برای مهیاکردن استادیوم از همان ابتدا در نظر بگیرند تا مردم این شهر از تماشای این دو دیدار محروم نشوند.

دیدگاه‌ها