کد خبر : 1629809 | 22 مرداد 1398 ساعت 15:22 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

بشار اسلحه مخفیِ روی نیمکت؛

روزهای سخت ستاره عراقی به دور از ترکیب

بشار رسن ستاره تیم پرسپولیس این روزها در تیم ذخیره تمرین می کند و به دور از ترکیب اصلی است.

روزهای سخت ستاره عراقی به دور از ترکیب

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت تغییرات زیادی را در نقل و انتقالات تجربه نکردند. یکی از نقاط ابهام آن ها موضوع بشار رسن بود که پس از پایان دوران نقاهت، ستاره عراقی نیز در جمع پرسپولیسی ها ماندگار شد. هافبک شماره 5 که در دو فصل اخیر جزو عناصر اصلی تیم برانکو بود، پیش از پایان فصل قراردادی با ایرج عرب امضا کرد اما باتوجه به نبود قیمت در برگه قرارداد، این تمدید خالی از اعتبار بود.

 

با این حال اکنون وضعیت بشار و پرسپولیس به ثبات رسیده و او در تمرینات تیم کالدرون حضور دارد. اما بشار هنوز در هیچ یک از بازی های دوستانه پرسپولیس حاضر نبوده و به نظر می‌رسد در هفته های نخست به دور از ترکیب اصلی خواهد بود.

 

1426209

 

جدایی سروش رفیعی سبب شده تا بشار در پست هافبک هجومی شرایط بهتری را داشته باشد اما عدم حضور این بازیکن در تمرینات پیش فصل و اردوی ترکیه باعث شده تا کار برای این بازیکن سخت و سخت تر شود.

 

البته نکته اصلی این است که هافبک ملی پوش تیم ملی عراق به وضعیت فعلی آشناست. او علاوه بر صمیمیتی که با هم تیمی هایش دارد، چنین شرایطی را دو فصل پیش نیز تجربه کرد اما توانست به ترکیب اصلی برسد و بدرخشد. همچنین باتوجه به این که پرسپولیس در شش هفته نخست قرعه سختی را دارد، حضور بازیکنان هجومی نظیر رسن می تواند شرایط را تغییر دهد.

دیدگاه‌ها