کد خبر : 1629845 | 22 مرداد 1398 ساعت 17:32 | 38.7K بازدید | 0 دیدگاه

پل اینس:

منچستر در حال کپی کردن سبک لیورپول است

ستاره سابق منچستریونایتد معتقد است که فروش لوکاکو به اینتر اشتباه بزرگی از سوی منچستری ها بود و کپی کردن مدل لیورپول نیز به سود این باشگاه نخواهد بود.

منچستر در حال کپی کردن سبک لیورپول است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فصل را به بهترین شکل ممکن و با برتری 4 گله بر چلسی آغاز کرد. در دیداری که مارکوس راشفورد دبل کرد و مارسیال هم یک گل به ثمر رساند. منچستری ها هفته گذشته روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی خود را به اینتر فروختند و بازیکنی هم به جای او جذب نکردند ولی اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد  نگران این قضیه نیست و معتقد است که تیمش فقدان لوکاکو را حس نخواهد کرد.

 

 

1424855

 

 

پل اینس که سابقه بازی برای هر دو تیم منچستر و لیورپول را دارد، در مورد فروش روملو لوکاکو گفت:« برای من هضم این مساله دشوار است چرا که لوکاکو همیشه بوی گل می داد. فصل گذشته نشانه هایی از اینکه او در تیم شاد نیست دیده شد و اینکه قصد جدایی دارد. به نظر می رسید همه چیز برای او به پایان خودش نزدیک است اما باید توجه داشت که لوکاکو تضمین دهنده گل در یونایتد بود. با نبود او به ناگاه 20 گل یا بیشتر از یونایتد کم خواهد شد و این فقدان بزرگی است. یونایتد باید بازیکنی جدید به جای او جذب می کرد.»

 

اینس ادامه داد:« حالا فشار زیادی روی راشفورد و مارسیال وجود دارد و آنها باید 20 گل یا بیشتر در طول فصل به ثمر برسانند و مطمئن نیستم بتوانند این کار را انجام دهند. همچنین یونایتد در حال کپی کردن سبک بازی لیورپول است و این ریسکی خواهد بود. آنها مگوایر را جذب کردند که شبیه فن دایک است و به مانند لیورپول با سه مهاجم بازی می کنند(لینگارد، راشفورد و مارسیال). به همین دلیل سولسشر احساس کرد دیگر نیازی به لوکاکو نیست. این از نظر من اشتباه است. نبود لوکاکو فشاری مضاعف روی جوانان منچستر ایجاد خواهد کرد.»

 

 

1425780

 

 

دیدگاه‌ها