کد خبر : 1630097 | 23 مرداد 1398 ساعت 19:42 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

با حضور رایکا و آرمان و خوشه‌طلایی و دیگران

از شمال تا جنوب؛ شنبه خون به پا می‌شود

طبق برنامه اعلام شده توسط سازمان لیگ از روز شنبه تیم های حاضر در بازی های لیگ دسته اول به مصاف یکدیگر می روند.

از شمال تا جنوب؛ شنبه خون به پا می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، از روز شنبه هفته آینده قطار لیگ دسته اول به راه می افتد و تیم های حاضر در این بازی ها به مصاف یکدیگر می روند. بازی هایی که با حضور تعدادی از تیم های ریشه دار و قدیمی، با جذابیت بالایی برگزار می شود.


* سپیدرود رشت به همراه استقلال خوزستان به عنوان تیم های سقوط کننده از لیگ برتر باید در بازی های ابتدایی در خانه از حریفان خود پذیرایی کنند. سپیدرودی ها بعد از دو فصل و استقلالی های خوزستان نیز بعد از شش فصل حضور در لیگ برتر باز هم در لیگ یک به میدان می روند. سپیدرودی ها باید در اولین بازی برابر مس رفسنجان و خوزستانی ها نیز مقابل بادران تهران به میدان بروند.


* ملوان بندرانزلی را می توان تیمی دانست که دیرتر از سایر تیم های لیگ یکی دوران آماده سازی خود را آغاز کرد. انزلی چی ها که در دوران پیش فصل بدون مالک و سرمربی بودند در نهایت در آخرین روزهای پیش فصل، هم مالک جدید و هم سرمربی به خود دیدند و به همین دلیل دیرتر از باقی تیم ها به یارگیری و آغاز دوران آماده سازی پرداختند.


* داماش گیلانیان هم از تیم های تازه لیگ یکی شده است. رشتی ها که دیدار پلی آف برای حضور در لیگ یک را با ناداوری از دست داده بودند در نهایت توانستند با خرید امتیاز یک تیم لیگ یکی یعنی کارون خرمشهر پس از سال ها باز هم لیگ یکی شوند. آنها در اولین بازی باید به مصاف رایکا بروند.


* نام رایکای بابل را برای اولین بار می شنویم. در حالی که امتیاز خونه به خونه بابل در حال انتقال به خارج از استان بود به ناگهان بابلی ها دست به کار شدند و امتیاز تیم قبلی را خریدند و با نام رایکا در لیگ حضور خواهند داشت.


* اولین دربی لیگ دسته اول را می توانیم در همین دیدار رایکای بابل و داماش گیلانیان بدانیم. یک تیم گیلانی و یک تیم مازندرانی در هفته اول بازی های لیگ یک، دربی شمال ایران را برگزار خواهند کرد.


* درباره اسم هایی که به تازگی آنها را می شنویم باید به نماینده سیرجان هم اشاره کنیم. آرمان گهر سیرجان را می توان یکی از تیم هایی دانست که در لیگ یک کاملا گمنام است. آرمان گهری ها که در ابتدا جهاد نصر نام داشتند و کارگران بسیاری را به عنوان بازیکن در خدمت داشتند در فصل ۱۳۹۶–۱۳۹۷ در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران شرکت کرد و توانست به لیگ دسته دوم فوتبال ایران صعود کند.  در فصل ۱۳۹۷–۱۳۹۸ این باشگاه با تغییر نام به آرمان گهر با قرار گرفتن در رتبه اول گروه ب مرحله دوم لیگ دسته دوم ایران به لیگ آزادگان صعود کند.


* دیدار دو تیم نیروی زمینی تهران و خوشه طلایی ساوه را به عنوان یکی از خاص ترین بازی های هفته اول دانست. بازی این دو تیم از آن جهت ویژه به نظر می آید که به عنوان دو نماینده لیگ دسته دوم، توانستند از دو گروه متفاوت به لیگ دسته اول صعود کنند و حالا باید خیلی زود با یکدیگر روبرو شوند.


* دیدار دو تیم شهرداری تبریز و نود ارومیه هم به دلیل بازی دو تیم آذربایجانی  از جمله جذاب ترین بازی های لیگ دسته اول محسوب می شود. دو تیم یکی از قسمت شرقی و دیگری از قسمت غربی آذربایجان باید در اولین راند بازی های لیگ یک با هم روبرو شوند.

دیدگاه‌ها