کد خبر : 1630350 | 25 مرداد 1398 ساعت 15:10 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

غیرمنتظره؛ مصدومیت قهرمان لیورپولی ها در استانبول

آدریان سن میگل دروازه بان دوم لیورپول که نقش اول را در قهرمانی قرمزها در سوپرکاپ اروپا داشت، مصدوم شده است.

غیرمنتظره؛ مصدومیت قهرمان لیورپولی ها در استانبول

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول چهارشنبه شب در استانبول با پیروزی بر چلسی در ضربات پنالتی توانست فاتح سوپرکاپ اروپا شود. بازی در وقت های قانونی و اضافی با تساوی 2-2 پایان یافت و کار به ضیافت پنالتی ها کشید. در آخرین ضربه پنالتی چلسی، تامی آبراهام پشت توپ قرار گرفت ولی ضربه او را آدریان سن میگل با پا مهار کرد تا سند قهرمانی لیورپول امضا شود.

 

 

1426646

 

 

آدریان گلر اسپانیایی که تا ماه پیش با یک تیم محلی در شهر سویل تمرین می کرد و بدون تیم بود، با جدایی مینیوله به عنوان گلر دوم به لیورپول پیوست. این دروازه بان سابق بتیس و وستهام در اولین بازی لیورپول در لیگ برتر برابر نوریچ و پس از مصدومیت آلیسون بکر وارد زمین شد تا خیلی زود به ترکیب اصلی قرمزها برسد.

او در سوپرکاپ نیز گلر اول لیورپول بود و باعث قهرمانی تیمش شد اما در جشن قهرمانی و به دلیل لیز خوردن یکی از هواداران لیورپول که وارد زمین شده بود و برخورد او با آدریان، مچ پای او دچار مصدومیت شد و باشگاه لیورپول امروز تایید کرد که او فعلا مجوز بازی ندارد و تیم پزشکی تصمیم خواهد گرفت که فردا برابر ساوتهمپتون می تواند به میدان برود یا خیر. به این ترتیب اگر آدریان به این بازی نرسد، اندی لونرگان گلر سوم لیورپول باید درون دروازه قرار بگیرد.

 

 

1426843

دیدگاه‌ها