کد خبر : 1630519 | 26 مرداد 1398 ساعت 11:50 | 42.4K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ایرج عرب به دستمزد 7 میلیاردی بیرانوند

آیا علیرضا بیرانوند به خاطر ماندن در تیم پرسپولیس این فصل 7 میلیارد تومان از باشگاه دستمزد می گیرد؟

واکنش ایرج عرب به دستمزد 7 میلیاردی بیرانوند

به گزارش "ورزش سه"، در فضای مجازی اینطور عنوان شد از آنجایی که علیرضا بیرانوند در تیم پرسپولیس ماند 7 میلیارد تومان از این باشگاه دستمزد خواهد گرفت که ایرج عرب، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس صبح امروز در برنامه سلام صبح بخیر و در گفتگو با سعید اکبری این خبر را رد کرد و گفت:« قرارداد او تغییری نکرده و او آفرهایی داشت که با غیرت ماند و از خودش گذشت.»

 

در خصوص پیشنهادات خارجی علیرضا بیرانوند البته باید به این نکته اشاره کرد از سوی باشگاه های خارجی مکاتبه ای با باشگاه پرسپولیس صورت نگرفته بود. باشگاه پیش تر گفته بود که علیرضا بیرانوند با پرداخت 700 هزار دلار می تواند به تیم خارجی ملحق شود. علیرضا بیرانوند در سال های اخیر یکی از ارکان موفقیت های تیم پرسپولیس و تیم ملی بوده و با مهار پنالتی کریس در جام جهانی آوازه جهانی پیدا کرد. با این حال جذب دروازه بان آسیایی از سوی تیم های اروپایی آنهم در شرایطی که باشگاهش طلب 700 هزار دلار بابت رضایتنامه می کند، کار سختی است. به هر صورت پیشنهادهای مربوط به حضور او در تیم های خارجی در نهایت عملی نشد.

 

ایرج عرب، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با شدت و حدت فراوان همان طور که در مصاحبه اش خواندید دستمزد 7 میلیارد تومانی دروازه بان شماره یک تیم ملی را تکذیب کرد اما به نظر می رسد قرارداد او به این عدد نزدیک باشد. به خصوص که اکنون برخی از بازیکنان خارجی که به ایران آمده اند نزدیک به 600 هزار دلار یا همان 7 میلیارد تومان دستمزد خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها