کد خبر : 1631004 | 28 مرداد 1398 ساعت 10:19 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

تلنگر من باعث شد مقصودی طلا بگیرد!

واکنش احسان لشکری به کوچینگ جنجالی در استونی

مربی تیم کشتی آزاد جوانان درباره استفاده از الفاظ جنجالی هنگام هدایت کشتی گیر جوان گفت: در یک کشتی خاص احتیاج است این اتفاق بیفتد.

واکنش احسان لشکری به کوچینگ جنجالی در استونی

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تیم کشتی آزاد جوانان ایران با عنوان سومی جهان به کار خود پایان داد، در طول این رقابت ها حاشیه هایی برای کادرفنی به وجود آمد. امیرحسین مقصودی که توانست در وزن 65 کیلوگرم یکی از طلایی های ایران در این رقابت ها لقب بگیرد، توسط احسان لشکری، دارنده مدال برنز المپیک 2012 از کنار تشک هدایت می شد.


وقتی مقصودی با اختلاف زیادی از حریف آذربایجانی خود در کشتی یک چهارم نهایی عقب بود، با الفاظ عجیبی از سوی مربی خود مواجه شد. مقصودی چند روز قبل در گفت و گو با "ورزش سه" اعلام کرد از این الفاظ به هیچ وجه ناراحت نیست و حتی شاید اگر فریادهای احسان لشکری کنار تشک نبود، او نمی توانست آن مبارزه سخت را از حریفش ببرد.


حالا بعد از گذشت چند روز احسان لشکری نیز به این ماجرا واکنش نشان داده است. مربی تیم کشتی آزاد جوانان در واکنش به استفاده از الفاظی همچون بی غیرت و بی وجود کنار تشک می گوید: «من مقصودی، یکی از کشتی گیران باشخصیت و مستعد کشورمان را کوچ کردم. بعضی ها گفتند یکسری الفاظ استفاده شد. شاید درست هم بود. حالا درست بود یا درست نبود را من کاری ندارم! نگاه کنید ما 6 ماه با این بچه ها در اردو بودیم. این صحبت ها در کشتی هست.»


وی افزود: «ما کوچ کردن آمریکایی ها و روس ها را هم می بینیم که همینطور است. در 10 وزن که این اتفاق نمی افتد. در یک کشتی خاص احتیاج است این اتفاق بیفتد. احتیاج است که یک جا به کشتی گیری که خواب رفته، تلنگر بزنیم. خدا را شکر می کنم که این تلنگر ما باعث شد مقصودی طلا بگیرد. او سال قبل نایب قهرمان شده بود و امسال برای اینکه پیشرفت می کرد، باید طلا می گرفت. او کیلوهای زیادی کم کرده بود و جواب زحماتش را گرفت.»

 

1427618

دیدگاه‌ها