کد خبر : 1631135 | 28 مرداد 1398 ساعت 20:43 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

روادید سانداکار فلسطین صادر نشد

۱ طلا و ۳ برنز حاصل ووشوکاران ایران در روز نخست

در پایان روز نخست مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان آسیا یک طلا و ۳ برنز به نمایندگان ایران رسید، اما روادید سانداکار فلسطینی برای حضور در این رقابت‌ها صادر نشد.

۱ طلا و ۳ برنز حاصل ووشوکاران ایران در روز نخست

به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، رقابت‌های روز نخست مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۱۹ از صبح امروز (دوشنبه) ۲۸ مرداد ماه ۱۳۹۸ به میزبانی کشور برونئی پیگیری شد که تیم ایران به یک مدال طلا توسط سهیل موسوی در ساندای نوجوانان پسران و ۳ مدال برنز توسط تیم دوئلین دختران، نازنین بازدار و شاهین بنی طالبی در بخش تالو دست یافت. نتایج کلی نمایندگان ایران در دو بخش تالو و ساندای این مسابقات در روز نخست به شرح زیر است:

 


تالو (دختران)

تیم دوئلین ایران (فاطمه جزینی و منیره پناهی) با امتیاز ۹.۲۳ به مقام سوم و مدال برنز دست یافت. در این بخش تیم برونئی با امتیاز ۹.۳۳ به مدال طلا رسید و هنگ‌کنگ با ۹.۳۰ به نشان نقره دست یافت.

نازنین بازدار در فرم "نن‌دائو" رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال دختران با امتیاز ۹.۳۰ به مدال برنز رسید. نمایندگان هنگ‌کنگ و چین‌تایپه به ترتیب با امتیازات ۹.۳۳ و ۹.۳۲ اول و دوم شدند.

در فرم "چانگ‌چوان" رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال دختران نیز فاطمه جزینی و منیره پناهی به رقابت پرداختند که به ترتیب با امتیازات ۹.۲۶ و ۹.۲۳ در رتبه پنجم و هفتم قرار گرفتند.

 

 


تالو (پسران)

شاهین بنی‌طالبی در فرم "نن‌دائو" رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال با امتیاز ۹.۲۲ به مقام سوم و مدال برنز رسید. در این فرم ووشوکار اهل مالزی با امتیاز ۹.۳۶ به مدال طلا رسید و نماینده چین‌تایپه با امتیاز ۹.۳۰ نقره گرفت.

تیم دوئلین پسران (محمدعلی مجیری، طاها بدیعی و علی شکروی با امتیاز ۹.۲۵ به مقام ششم رسید.

در فرم "چانگ‌چوان" رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال پسران نیز طاها بدیعی با امتیاز ۹.۰۳ از رسیدن به مدال بازماند. حسین قبله‌نمای در فرم "گون‌شو" رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال به مقام پنجم رسید.

 


ساندای پسران (نوجوانان)

یونس شهرکی در وزن ۴۵ کیلوگرم، "هدایت محمد" از اندونزی را در کم‌تر از یک دقیقه ناک‌اوت کرد تا حریف نماینده هند در دور دوم شود.

آرین افراز در وزن ۵۲ کیلوگرم، برابر "های هونگ" از هنگ‌کنگ به پیروزی رسید و راهی دور بعد شد.

اما در وزن ۵۶ کیلوگرم ساندای نوجوانان، چهار ووشوکار از ایران، چین، افغانستان و فلسطین ثبت نام کرده بودند که نمایندگان افغانستان و فلسطین در این مسابقات شرکت نکردند. تیم افغانستان به دلیل مشکلات داخلی و تیم فلسطین نیز به دلیل صادر نشدن به موقع روادید از حضور در رقابت‌های آسیایی بازماندند. با این اوصاف رقابت سهیل موسوی و "چان هانگ ژائو" از چین برای کسب مدال طلا برگزار شد که موسوی در دو راند متوالی حریف خود را شکست داد و نخستین مدال طلای تیم ایران را کسب کرد.

 


ساندای پسران (جوانان)

علی ظفری در وزن ۵۲ کیلوگرم، برابر "چان وای وونگ" از ماکائو در ۲ راند متوالی به پیروزی رسید و راهی دور بعد شد تا حریف ووشوکار قرقیزستان شود.

همچنین حسن لطفی در وزن ۸۰ کیلوگرم مقابل "ژان گینگ وانگ" از چین در مبارزه‌ای نزدیک ۲ بر یک به برتری رسید تا حریف سانداکار هند در دور دوم شود.

دیدگاه‌ها