کد خبر : 1631292 | 30 مرداد 1398 ساعت 00:21 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی اسپانیا:

داوید دخیا دروازه بان اول قطعی اسپانیا نیست!

روبرت مورنو، سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا، در گفتگو با رادیو کادناسر پیرامون وضعیت دروازه بان های تیم خود صحبت کرد.

داوید دخیا دروازه بان اول قطعی اسپانیا نیست!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اتمام دوران درخشان ایکر کاسیاس در لاروخا، با نظر ویسنته دل بوسکه داوید دخیا سنگربان باشگاه منچستر یونایتد، به عنوان دروازه بان شماره یک تیم ملی اسپانیا انتخاب شد.

بعد از کنار رفتن دل بوسکه شرایط تغییر نکرد و خولن لوپتگی و لوئیز انریکه نیز دخیا را به عنوان دروازه بان ثابت تیم خود برگزیدند.

اما روبرت مورنو، دستیار سابق انریکه در تیم ملی اسپانیا و سرمربی فعلی این تیم، نظر دیگری در مورد دیگر انتخاب های خود در پست دروازه بانی دارد.

وی در مصاحبه با کادنا سر گفت:" دخیا، کپا و پائو لوپز دروازه بانان من هستند. هیچ کدام از آنها جلوتر از یکدیگر نیستند. من میخواهم با سه دروازه بان آماده برای رقابت به یورو برسم. همه ی آنها در سطح بالایی قرار دارند. در بارسا ما با دروازه بانان آماده، سه گانه را فتح کردیم."

 

1414379

 

مورنو همچنین در رابطه با شرایط لوئیز انریکه که بخاطر دلایل شخصی از سمت سرمربیگی اسپانیا کنار رفت، گفت:" من چیز زیادی درباره او نمی توانم به شما بگویم. او در حال مبارزه است.

دوستی بین ما از مستطیل سبز فراتر می رود. من از او یاد گرفتم که چگونه با بازیکنان ارتباط بر قرار کنم. یاد گرفتم که بازیکنان چطور فکر می کنند، چه چیزی می خواهند و به چه چیزی احتیاج دارند."

تیم ملی اسپانیا با رهبری روبرت مورنو در ادامه رقابت های مقدماتی یورو 2020، روز های چهاردهم و هفدهم شهریورماه به مصاف رومانی و جزایر فارو خواهد رفت.

دیدگاه‌ها