کد خبر : 1631368 | 30 مرداد 1398 ساعت 12:00 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر، راشفورد را پنالتی‌زن یونایتد اعلام کرد

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد رسماً اعلام کرد مارکوس راشفورد پنالتی‌زن اول این تیم است و برای زدن ضربات پنالتی نسبت به پل پوگبا اولویت دارد.

سولسشر، راشفورد را پنالتی‌زن یونایتد اعلام کرد

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، مارکوس راشفورد را رسماً به عنوان پنالتی‌زن اول این تیم اعلام کرد. این تصمیم سولسشر بعد از آن اتخاد شد که روز دوشنبه در جریان تساوی 1-1 یونایتد مقابل ولوز، بعد از جر و بحث بین راشفورد و پوگبا، ستاره فرانسوی پشت توپ ایستاد و پنالتی را از دست داد.

 

1428037

 

راشفورد در بازی اول یونایتد در فصل جدید لیگ برتر مقابل چلسی یک ضربه پنالتی را گل کرده بود و در بازی مقابل ولوز هم قصد داشت پنالتی را بزند که پوگبا به سراغ او رفت و بعد از صحبت این دو، راشفورد توپ را به پوگبا واگذار کرد تا او پنالتی را از دست بدهد و یونایتد را از دو امتیاز باارزش محروم کند.

 

این ماجرا باعث شد پوگبا از سوی هواداران یونایتد با انتقادهای زیادی همراه شود و به گزارش سان، سولسشر در رختکن به خاطر این اتفاق بسیار عصبانی بوده و راشفورد و پوگبا را توبیخ کرده است.

 

1428038

 

سان می‌گوید سولسشر در رختکن به تیمش گفته از این به بعد راشفورد پنالتی‌زن تیم است. او سپس از پوگبا و راشفورد به خاطر صحبت با هم و تزلزل در تصمیم‌گیری به شدت انتقاد کرده است.

 

 

دیدگاه‌ها