کد خبر : 1632688 | 04 شهریور 1398 ساعت 19:26 | 31.1K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت مهاجم برزیلی در آستانه هفته دوم

نحسی شماره 7 جونیور را می‌گیرد؟

مهاجم برزیلی پرسپولیس که انتظار می رفت گابریل کالدرون از او در بازی حساس برابر تراکتور استفاده کند با مصدومیت مواجه شد.

نحسی شماره 7 جونیور را می‌گیرد؟

به گزارش" ورزش سه"، جونیور براندائو مهاجم برزیلی که مدتی است به پرسپولیس پیوسته احتمال دارد که بازی حساس این تیم در هفته دوم برابر تراکتور را از دست بدهد. او در حالی که در تمرینات تیم عملکرد خوبی داشت به نظر می رسید در بازی با تراکتور شانس بازی داشته باشد اما همه چیز برای روشن شدن تکلیف این بازیکن منوط به آزمایش های پزشکی و نظر پزشک پرسپولیس است.

 

جونیور حالا پیش از گل زدن و بازی کردن اولین مصدومیتش را در فوتبال ایران تجربه می کند. چهره مغموم او در آخرین تمرین پرسپولیس نیز نشان می دهد که این مصدومیت در بدترین زمان برای بازیکن برزیلی رخ داده است. او که شماره 7 پرسپولیس و مهمترین شماره تاریخ این باشگاه را گرفته است هنوز نتوانسته با این پیراهن برای تیمش بازی کند و این ذهنیت هم وجود دارد که نحسی این پیراهن که تقریبا تمام بازیکنان بعد از علی پروین به آن دچار شده اند گریبان این بازیکن را هم بگیرد.

 


حسین بادامکی یکی از بازیکنانی است که بعد از پوشیدن پیراهن شماره هفت و انجام تنها یک بازی دچار مصدومیت سنگین شد و دیگر بازیکنان از جمله سروش رفیعی و حامد کاویانپور نیز نتوانستند با این شماره خوشبختی مستمر را تجربه کنند.

دیدگاه‌ها