کد خبر : 1633165 | 06 شهریور 1398 ساعت 19:42 | 59.7K بازدید | 0 دیدگاه

PSG به دنبال یک خرید لحظه آخری از یوونتوس

ماریو مانژوکیچ، مهاجم کروات و باتجربه یوونتوس مورد توجه باشگاه پاری سن ژرمن قرار گرفته است.

PSG به دنبال یک خرید لحظه آخری از یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، فصل برای پاری سن ژرمن با بحران مصدومیت در خط حمله آغاز شد و ادینسون کاوانی و کیلیان امباپه، دو ستاره هجومی این تیم چند هفته ای قادر به همراهی پی اس جی نخواهند بود.

 

1430085

 

نشریه دیلی مدعی شد با توجه به احتمال فراوان جدایی نیمار و بازگشت او به بارسلونا، پاری سن ژرمن قصد دارد برای خرید ماریو مانژوکیچ، مهاجم کروات یوونتوس در روزهای کوتاه باقیمانده بازار نقل و انتقالات تابستانی امسال اقدام کند. اخبار حاکی از آن است که مائوریتسیو ساری، سرمربی جدید یوونتوس تمایلی به حفظ ماریو مانژوکیچ ندارد و یوونتوس قصد دارد وی را به فروش برساند. چندی قبل احتمال انتقال این بازیکن به منچستریونایتد نیز وجود داشت اما در نهایت این انتقال منتفی شد.

 

با بازگشت گونسالو ایگواین و ماندن وی در تورین، به نظر می رسد جدایی ماریو مانژوکیچ قطعی باشد و پاری سن ژرمن قصد دارد طی چند روز باقیمانده تا دوم سپتامبر، با یوونتوس برای خرید وی وارد مذاکره شده و در صورت امکان مهاجم باتجربه بیانکونری را جذب کند. البته یوونتوس قصد دارد ماریو مانژوکیچ را به عنوان بخشی از قرارداد مائورو ایکاردی به اینتر پیشنهاد بدهد، اما به نظر می رسد مدیران اینتر علاقه ای به جذب مهاجم کروات ندارند و تنها حاضر به معاوضه بین ایکاردی و پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس هستند.

دیدگاه‌ها