کد خبر : 1633245 | 07 شهریور 1398 ساعت 10:42 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

مانژوکیچ پیشنهاد PSG را رد کرد

با اینکه دیروز خبرهایی مبنی بر پیشنهاد PSG به یوونتوس برای جذب ماریو مانژوکیچ منتشر شد اما مانژوکیچ این پیشنهاد را رد کرده و در یوونتوس ماندگار شده است.

مانژوکیچ پیشنهاد PSG را رد کرد

به گزارش "ورزش سه"، ماریو مانژوکیچ پیشنهاد پاری سن ژرمن برای به خدمت گرفتن او را رد کرده و در یوونتوس ماندگار شده است. این در حالی است که دیروز بر اساس اخبار منتشر شده در اروپا، PSG پیشنهادی به باشگاه یوونتوس برای خرید مانژوکیچ ارائه کرده بود.

 

1430158

 

پاری سن ژرمن با مصدومیت ادینسون کاوانی و کیلیان امباپه در خط حمله خود دچار بحران شده و با توجه به اینکه به نظر می‌رسد نیمار هم در روزهای آینده راهی بارسلونا خواهد شد، مدیران PSG به این نتیجه رسیده‌اند که باید برای تقویت خط حمله خود در فرصت باقی مانده دست به اقداماتی بزنند. به همین خاطر بود که دیروز این باشگاه فرانسوی پیشنهادی برای خرید مانژوکیچ 33ساله که به نظر می‌رسد در یوونتوس حاشیه‌نشین شده به این باشگاه تقدیم کرد.

 

اما وبسایت گل امروز اعلام کرد مانژوکیچ با رد پیشنهاد پاری سن ژرمن به یوونتوس اطلاع داده که دست‌کم تا ماه ژانویه در این تیم ماندگار خواهد شد و آن زمان درباره آینده‌اش تصمیم خواهد گرفت.

 

مهاجم کروات فصل گذشته برای یوونتوس 9 گل به ثمر رسانده و امیدوار است امسال هم بتواند برای این تیم به میدان برود. این در حالی است که او فصل گذشته تنها 33 بار برای یووه به میدان رفته و به نظر می‌رسد امسال در دوران سرمربی‌گری ساری شانس کمتری برای بازی در ترکیب اصلی یووه خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها