کد خبر : 1633282 | 07 شهریور 1398 ساعت 13:55 | 40.7K بازدید | 0 دیدگاه

پسردایی استیون جرارد: لیورپول مرا گروگان گرفته!

بابی دانکن، مهاجم جوان لیورپول و پسردایی استیون جرارد، باشگاه لیورپول را متهم کرد که با قلدری او را گروگان گرفته و اجازه خروج از باشگاه را به او نمی‌دهد.

پسردایی استیون جرارد: لیورپول مرا گروگان گرفته!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه لیورپول برای دومین بار پیشنهاد باشگاه فیورنتینا برای انتقال قرضی بابی دانکن بازیکن جوانش را رد کرد، دانکن لیورپول را متهم کرد که او را بر خلاف میلش در باشگاه نگه داشته و عملا به گروگان گرفته است.

 

1430201

 

بابی دانکن که پسردایی استیون جرارد، اسطوره باشگاه لیورپول است مدتی است برای خروج از لیورپول تلاش می‌کند ولی گفته می‌شود لیورپول اخیرا دومین پیشنهاد فیورنتینا برای انتقال قرضی او را رد کرده است. دیلی‌میل می‌گوید بابی دانکن به دلیل استرسی که بر سر این ماجرا به او وارد شده بوده به مدت چهار روز قادر به ترک خانه نبوده و از رفتار باشگاه لیورپول به شدت عصبانی است.

 

1430198

 

مدیر برنامه‌های بازیکن 18ساله لیورپول اعلام کرد دو باشگاه فیورنتینا و نوردزیلاند دانمارک خواهان به خدمت گرفتن دانکن بوده‌اند ولی با وجود اینکه او خواهان ترک لیورپول بوده مدیران مرسی‌ساید از صدور اجازه این انتقال خودداری کرده‌اند.

 

1430199

 

بعد از آن بود که بابی دانکن خشم خود را به سوی لیورپول نشانه گرفت و گفت این باشگاه با قلدری او را بر خلاف میل خود به گروگان گرفته و شرایط روحی- روانی بدی برایش رقم زده است. البته باشگاه لیورپول بعد از این ادعاها بیانیه‌ای منتشر کرده و این  اظهارات را اتهامات بی‌اساس خواند.

 

 

دیدگاه‌ها