کد خبر : 1633685 | 08 شهریور 1398 ساعت 22:25 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: آلیسون؟ خدا را شکر آدریان آماده است!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تایید کرد که آلیسون بکر، دروازه بان اول تیمش، برای بازگشت به میادین به زمان نیاز دارد اما معتقد است که آدریان می تواند جای خالی او را پر کند.

کلوپ: آلیسون؟ خدا را شکر آدریان آماده است!

به گزارش "ورزش سه"، آلیسون در اولین دیدار فصل لیورپول مقابل نوریچ، از ناحیه ماهیچه پشت ساق پا دچار آسیب دیدگی شد و هنوز مشخص نیست که چه زمانی به میادین بازخواهد گشت؛ هرچند او شب گذشته در مراسم بهترین های اروپا شرکت کرد و مشکلی در راه رفتن نداشت.

کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی امروز، در پاسخ به سوالی در مورد شرایط آلیسون گفت:" البته او گام هایی برداشته اما مصدومیت او جدی بوده و مدتی زمان می برد.

شرایط ورزشکاران حرفه ای همیشه به همین شکل است؛ وقتی مشکل ماهیچه ای به وجود می آید، مدتی زمان می برد تا ماهیچه حداقل به شرایطی که پیش از مصدومیت داشت، برگردد.

 

1428576

 

ماهیچه پشت ساق پا برای جهش خیلی مهم است و برای یک دروازه، این ماهیچه مهم است زیرا با آن می توانید هر زمان که بخواهید، بپرید. بنابراین به کمی زمان نیاز است."

در غیاب آلیسون، آدریان به دروازه بان ثابت قرمزها تبدیل شد و در دیدار مقابل برنلی هم او در ترکیب اصلی این تیم به میدان خواهد رفت.

کلوپ در این مورد گفت:" خدا را شکر و امیدوارم شرایط به همین ترتیب ادامه پیدا کند. ما آدریان را آماده در عقب زمین داریم و این خوب است.

تا حالا من از همه چیزهایی که از او دیدم، راضی هستم. او آدم خوبی است که این هم مهم است اما مهمتر از همه این است که توپ ها را مهار می کند و در این هم خوب است.

راه حلی که ما برای مصدومیت آلیسون پیدا کردیم واقعا خوب است اما البته خیلی بهتر بود اگر او همچنان کنار تیم بود اما در هر حال بازگشت او کمی طول می کشد."

 

1429028

 

 

لیورپول در دو دیدار اخیر در خانه برنلی حسابی به دردسر افتاد و کلوپ در مورد رویارویی با شاگردان شان دایش گفت:" ورزشگاه ترف مور فوق العاده است. واقعا ورزشگاه سختی برای بازی است. ما در هر آب و هوایی آنجا بودیم. اولین بازی من در آنجا، یکی از گرم ترین روزهایی بود که من تجربه کردم، سپس باد و باران داشتیم، همه چیز. همیشه بازی در آنجا دشوار است.

وقتی روز یک ژانویه آنجا بازی کردیم، وقتی راگنار کلاوان در آخرین دقیقه گل زد، چه شروعی برای سال بود.

وقتی به آنجا می روید، کار اصلا آسان نیست. شیوه ای که آنها بازی می کنند، کاملا واضح است. آنها خیلی شیوه بازی شان را تغییر نمی دهند اما آنها به اندازه ای خوب بازی می کنند که هر تیمی که به آنجا می رود، دچار مشکل می شود.

من نمی توانم به یاد بیاورم که تیمی به آنجا رفته باشد و راحت پیروز شود. منچسترسیتی سال گذشته با یک تصمیم سخت در آنجا پیروز شد. این چیزی است که ما برای آن آماده هستیم."

دیدگاه‌ها