کد خبر : 1633714 | 09 شهریور 1398 ساعت 10:40 | 73.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اسپورت درباره پاسخ منفی بارسلونا به PSG درباره نیمار

جواب "نه" بارسا، تاکتیک مذاکراتی است

روزنامه اسپانیایی اسپورت امروز در خبری اختصاصی مدعی شد پاسخ منفی بارسا به پیشنهاد PSG برای نیمار صرفا یک تاکتیک مذاکراتی است.

جواب "نه" بارسا، تاکتیک مذاکراتی است

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه دیروز رسانه‌های کاتالان و به خصوص روزنامه موندو دپورتیوو گزارش دادند که باشگاه بارسلونا پیشنهاد PSG برای انتقال نیمار را رد کرده و قبول آن را غیرممکن دانسته و در نتیجه انتقال نیمار به نوکمپ عملا منتفی است ولی امروز دیگر روزنامه بزرگ ورزشی کاتالونیا، اسپورت در گزارشی اختصاصی مدعی شد به نقل از یکی از منابع بسیار نزدیک به مذاکرات دریافته که پاسخ منفی بارسا صرفا یک تاکتیک مذاکراتی بوده و بلوگرانا همچنان تا دوشنبه به جذب نیمار امیدوار است.

 

1430766

 

اسپورت به نقل از منبع خود که نامش فاش نشده می‌گوید بارسلونا بر خلاف آنچه به نظر می‌رسد در مذاکراتش با باشگاه پاریسی پا پس نکشیده است. این روزنامه از قول منبع خود که از او به عنوان منبعی که مستقیما در مذاکرات دو باشگاه حضور دارد یاد کرده، می‌گوید پاسخ منفی بارسا با پیشنهاد متقابل PSG تاکتیکی بوده که بارسا برای بدست آوردن دست بالاتر در مذاکرات از آن استفاده کرده است.

 

اسپورت می‌گوید جواب "نه" بارسا صرفا مانوری است برای طولانی‌تر کردن مذاکرات و آزمودن راه‌های دیگر در زمان باقی‌مانده. بارسا با پیشنهاد 130 میلیون یورو به‌علاوه تودیبو، راکیتیچ و دمبله به سراغ PSG رفته بود اما مخالفت دمبله با حضور در باشگاه فرانسوی باعث شد برنامه‌های بارسا به هم بریزد.

 

1430767

 

پاری سن ژرمن اما اصرار دارد که معامله دو باشگاه صرفاً نقدی انجام شود و از سوی دیگر بارسا این را غیرممکن می‌داند. اسپورت می‌گوید مدیران بارسا معتقدند برای نزدیک شدن به موضع PSG اقدامات زیادی انجام داده‌اند و حالا نوبت باشگاه فرانسوی است که از موضع خود کوتاه آمده و برای رسیدن به توافق دست به اقدام بزند.

 

به گزارش اسپورت چند ساعت آینده در سرنوشت مذاکرات اهمیتی کلیدی خواهد داشت. زمان به سرعت در حال سپری شدن بوده و پنجره نقل و انتقالات روز دوشنبه بسته خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها