کد خبر : 1633853 | 09 شهریور 1398 ساعت 19:51 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

شش گل جواب گل ماینتس

بایرن 6-1 ماینتس، آتش بازی مونیخی ها در آلیانس

بایرن مونیخ در دیداری که ابتدا با یک گل عقب افتاده بود، توانست شش گل بزند و بازی باخته را به یک برد پرگل تبدیل کند.

بایرن 6-1 ماینتس، آتش بازی مونیخی ها در آلیانس

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی بوندسلیگا که در دو هفته ابتدایی رقابت ها یک برد و یک تساوی کسب کرده بود، امروز میزبانی از تیم قعرنشین ماینتس را برعهده داشت. تیمی بدون امتیاز و با دو شکست در شروع بوندسلیگا.

 

 

1430981

 

 

بایرن مطابق انتظار کار را هجومی آغاز کرد ولی در یک غافلگیری دقیقه ششم دروازه خود را باز شده دید. ارسال یک سانتر از سمت راست با ضربه سر بوتیوس به گل اول برای میهمان بدل شد تا بایرن خیلی زود عقب بیفتد.

 

مونیخی ها یکپارچه حمله شدند و پس از چند موقعیت که از دست رفت، دقیقه 36 به گل تساوی رسیدند. داوید آلابا از سمت چپ توپی را روی دروازه فرستاد و از درون محوطه جریمه بنجامین پاوارد با یک ضربه چکشی آن را وارد دروازه ماینتس کرد.

 

 

1430994

 

 

نیمه اول در حال اتمام بود که آلابا گل دوم بایرن را به ثمرر ساند. ضربه کاشته فوق العاده تماشایی او دور از دستان دروازه بان به گل تبدیل شد تا بایرن نیمه اول را با برتری 2-1 به رختکن برود.

 

 

1430997

 

 

بایرن مونیخ نیمه دوم را هم هجومی شروع کرد و دقیقه 54 به گل سوم رسید. روی سانتر از راست کیمیش این پریشیچ بود که با پروازی بلند و ضربه سری دقیق توپ را درون دروازه جای داد. این اولین گل ایوان پریشیچ برای بایرن بود.

 

ده دقیقه بعد نوبت به کینگزلی کومان رسید تا گلزنی کند. کرنر ارسالی کیمیش را کینگزلی بدون مزاحمت از درون محوطه جریمه با یک بغل پا به گل تبدیل کرد تا بایرن 4-1 پیش بیفتد.

 

 

1430988

 

 

آتش بازی بایرن مونیخ ادامه داشت و دقیقه 78 نوبت به لواندوفسکی رسید تا گلزنی کند. سانتر توماس مولر از راست درون محوطه جریمه به لواندوفسکی رسید. یک کنترل خوب و سپس ضربه تمام کننده ستاره لهستانی حساب کار را 5-1 کرد.

 

دو دقیقه بعد بایرن ماینتس را شش گله کرد. پاس توماس مولر در دهانه دروازه به دیویس رسید و او هم راحت ترین کار ممکن را انجام داد تا بایرن 6-1 پیش بیفتد. در نهایت این بازی با پیروزی 6-1 بایرن پایان یافت.

دیدگاه‌ها