کد خبر : 1634084 | 10 شهریور 1398 ساعت 17:10 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

رویس: به احمقانه ترین شکل ممکن باختیم

مارکو رویس عملکرد بوروسیا دورتموند در بازی شب گذشته مقابل یونیون برلین را کاملا زیر سوال برد.

رویس: به احمقانه ترین شکل ممکن باختیم

به گزارش "ورزش سه"، اولین لغزش دورتموند در هفته سوم رقم خورد و این تیم در مقابل تیم تازه صعود کرده یونین برلین با نتیجه 1-3 مغلوب شد تا شش امتیازی باقی بماند. یونیون برلین که امسال برای اولین بار در تاریخ باشگاه خود راهی بوندسلیگا شده، در دو بازی ابتدایی موفق به کسب تنها یک تساوی شده بود و اولین پیروزی تاریخ این باشگاه در بالاترین سطح فوتبال آلمان در مقابل یکی از مدعیان سنتی این کشور رقم خورد.

در این بازی ابتدا یونیون به گل رسید ولی دورتموند کار را به تساوی کشاند ولی میزبان در ادامه به دو گل دیگر نیز دست یافت تا یک پیروزی غیر قابل باور را کسب کند.

 

 

1431285

 

 

مارکو رویس کاپیتان دورتموند در مورد شکست عجیب تیمش به اسکای آلمان گفت:« کاملا احمقانه بازی کردیم و به همین شکل هم باختیم. در طول بازی موقعیت های خوبی داشتیم ولی در یک سوم دفاعی حریف درهم ریخته و بدون تمرکز بودیم. بعضی مواقع به نظر می رسد در یک بازی به راحتی پیروز خواهیم شد اما باید این طرز تفکر را کنار بگذاریم.

روی کاغد شانس اول برد بودن کفایت نمی کند و در زمین باید ثابت کنیم که تیم بهتری هستیم. باید به همان نقطه قوتی که فصل گذشته باعث جهش تیم شده بود، برگردیم. میل به پیروزی و اشتیاق برای بازی باید به دورتموند برگردد و آن موقع می توانیم از فوتبال لذت ببریم. هر کدام از ما باید در زمین تلاش بیشتری به خرج دهد.»

 

 

دیدگاه‌ها