کد خبر : 1634181 | 11 شهریور 1398 ساعت 10:00 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

توافق فرانکفورت- میلان: معاوضه ربیچ با سیلوا

آنته ربیچ مهاجم کروات آینتراخت فرانکفورت برای پیوستن به آث میلان راهی شهر میلان شده و در ازای او آندره سیلوا با ترک باشگاه میلانی راهی فرانکفورت شده است.

توافق فرانکفورت- میلان: معاوضه ربیچ با سیلوا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه مدیر ورزشی باشگاه آینتراخت فرانکفورت، فردی بوبیچ، توافق دو باشگاه آینتراخت و آث میلان برای جابجایی آنته ربیچ و آندره سیلوا را اعلام کرد، ربیچ که قرار است با یک قرارداد قرضی به مدت دو سال در میلان بازی کند راهی این شهر ایتالیایی شده و در ازای او آندره سیلوا آث میلان را ترک کرده و به فرانکفورت پرواز کرده است.

 

1431410

 

آینتراخت ماه گذشته میلادی اعلام کرده بود با وجود ابراز تمایل آث میلان ربیچ را واگذار نخواهد کرد اما بعد از انتقادهای شدید از عملکرد مهاجم کروات در بازی رفت پلی‌آف لیگ اروپا در مقابل استراسبورگ، سرمربی آینتراخت از او خواست اگر خواهان ماندن در این تیم است خواستنش را در زمین نشان دهد. بعد از آن بود که نام ربیچ در جریان دیدار آینتراخت و فرانکفورت در بوندس‌لیگا در فهرست بازیکنان فرانکفورت قرار نگرفت.

 

در نهایت دیروز فردی بوبیچ، در مصاحبه با رسانه‌ها خبر انتقال قرضی مهاجم کروات این تیم به آث میلان را تایید کرد و گفت:" دو باشگاه به توافق رسیده‌‌اند. اگر همه چیز خوب پیش برود سیلوا فردا بازیکن فرانکفورت است و ربیچ بازیکن میلان".

 

ربیچ هم بعد از رسیدن به شهر میلان در گفتگویی کوتاه با خبرنگاران گفت:" از اینکه در میلان هستم خیلی خوشحالم. فورزا میلان".

 

دیدگاه‌ها