کد خبر : 1634422 | 12 شهریور 1398 ساعت 10:00 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست باشگاه‌های انگلیسی از سازمان لیگ برتر:

پنجره تابستانی انگلیس همزمان با اروپا بسته شود

با به پایان رسیدن نقل و انتقالات تابستانی در اروپا، لیورپول، منچستریونایتد و چند باشگاه بزرگ انگلیسی خواهان تغییر در زمان پنجره نقل و انتقالات انگلیس از سال آینده شدند.

پنجره تابستانی انگلیس همزمان با اروپا بسته شود

به گزارش "ورزش سه"، چند باشگاه بزرگ انگلیسی و از جمله لیورپول و منچستریونایتد به عنوان رهبران اصلی آنها خواهان این هستند که از سال آینده پنجره نقل و انتقالات تابستانی انگلیس زودتر از سایر نقاط اروپا بسته نشده و باشگاه‌های انگلیسی هم مثل دیگر تیمهای اروپایی بتوانند تا آخرین روز از این پنجره استفاده کنند.

 

تیم های انگلیسی امسال از روز پایان پنجره این کشور در 8 آگوست دیگر قادر به جذب بازیکن نبودند اما تیمهای حاضر در دیگر لیگهای بزرگ اروپا مثل لالیگا و سری آ می‌توانستند تا حدود یک ماه بعد یعنی 2 سپتامبر به جذب بازیکن ادامه دهند.

 

به همین خاطر چند سرمربی حاضر در لیگ برتر ناراحتی خود را از این بابت اعلام کرده و مائوریسیو پوچتینو صریح‌ترین انتقادها را از این موضوع به عمل آورده است.

 

1431736

 

حالا باشگاه‌های بزرگ انگلیسی با هدایت لیورپول و منچستریونایتد قصد دارند در جریان مذاکرات خود با سازمان لیگ برتر که ماه آینده میلادی برگزار می‌شود این انتقادها را مطرح کرده و به صورت جدی خواستار شوند که از سال آینده نقل و انتقالات لیگ برتر هم همزمان با دیگر لیگهای بزرگ اروپایی به پایان برسد.

 

دیدگاه‌ها