کد خبر : 1635660 | 19 شهریور 1398 ساعت 14:20 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

کمیته تجدید نظر لیگ فرانسه: PSG پاداش رابیو را بدهد

کمیته تجدیدنظر لیگ فوتبال حرفه‌ای فرانسه LFP در دعوای آدریان رابیو و باشگاه پاری سن ژرمن به نفع رابیو حکم داد و مجازات مالی این باشگاه علیه رابیو را ملغی کرد.

کمیته تجدید نظر لیگ فرانسه: PSG پاداش رابیو را بدهد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پاری سن ژرمن فصل گذشته هافبک آن زمان خود آدریان رابیو را به اتهام لایک کردن ویدیویی از پاتریس اورا که بعد از حذف PSG در لیگ قهرمانان اروپا مشغول شادی کردن بود اقدام به جریمه کردن رابیو کرده بود. ولی کمیته تجدید نظر لیگ حرفه‌ای فرانسه حکم داده که این مجازات غیرقانونی بوده و ملغی شده است.

 

1428500

 

در زمان اعلام این مجازات باشگاه PSG علیه رابیو، رابطه این بازیکن با باشگاه فرانسوی تیره و تار بود چرا که پاری سن ژرمن تلاش می‌کرد رابیو را به تمدید قراردادش راضی کند ولی رابیو مصمم بود که از انجام این کار سر باز بزند. در نتیجه PSG اعلام کرد رابیو را به خاطر لایک کردن ویدیوی شادی پاتریس اورا بعد از حذف این تیم از لیگ قهرمانان جریمه کرده. جریمه رابیو، شش روز کنار گذاشته شدن از تیم با کسر حقوق و عدم پرداخت پاداش ماه مارس به او بوده است.

 

حالا کمیته تجدیدنظر لیگ فرانسه می‌گوید رابیو که در حال حاضر بازیکن باشگاه یوونتوس است بی‌دلیل جریمه شده و باشگاه پاریسی باید پاداش او را پرداخت کند.

 

دیدگاه‌ها