کد خبر : 1636146 | 22 شهریور 1398 ساعت 17:42 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: بازیکنان لیورپول خیلی یکدیگر را دوست دارند

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول مدعی شد بازی کردن بعد از دیدارهای ملی همیشه دشوار بوده است.

کلوپ: بازیکنان لیورپول خیلی یکدیگر را دوست دارند

به گزارش "ورزش سه"، مرسی سایدی ها با کسب چهار پیروزی از چهار بازی ابتدایی با اقتدار در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته اند و فردا باید به مصاف نیوکاسل بروند. کلوپ مدعی شد نیوکاسل سبک فصل گذشته خود را حفظ کرده و بازی دشواری پیش روی لیورپول است.

 

دیدار مقابل نیوکاسل: "بعد از جدایی رافا بنیتس شرایط برای نیوکاسل سخت شده است. استیو بروس قطعا کار دشواری پیش رو دارد اما او تاکنون عملکرد فوق العاده‌ای ارائه داده و آنها سبک فصل گذشته را حفظ کرده اند.

 

بازی کردن بعد از دیدارهای ملی کار دشواری است و دوره های پرفشاری را تجربه می کنیم. من فکر نمی کنم قرار به رخ دادن تفاوت چندانی با دوره های قبلی باشد. شما باید خوش شانس باشید که بازیکنان تان سالم به اردو بازگردند و ما به این شرایط عادت کرده ایم. شش تیم برتر لیگ نیز بازیکنان بیشتری در اردوهای ملی دارند.

 

ما باید اطمینان حاصل کنیم که فضای فوق العاده ای در گروه وجود دارد. ما برای این کار سخت تلاش می کنیم و سعی می کنیم این فضا را حفظ کنیم. لیورپول باشگاه فوق العاده ای است و جو همیشه اینگونه نبوده است اما حالا بازیکنان خیلی یکدیگر را دوست دارند."

 

1429478

 

رکورد پیروزی در بازی های خانگی: "ما در مورد این موضوع فکر نمی کنیم و می دانیم که رکوردها بالاخره شکسته می شوند. هر تیمی می توانست این کار را انجام دهد اما ما بهتر و شایسته تر بودیم. تنها چیزی که من نگران آن هستم این است که چگونه می توانیم نسبت به بازی با آرسنال روحیه بهتری داشته باشیم.

 

زندگی بدون شانس دشوار است و فوتبال بدون شانس یک نبرد سخت است. این طبیعی است و ما مدت ها پیش این موضوع را پذیرفته ایم. آیا می توانید روی شانس تاثیر بگذارید؟ ما برای این موضوع تلاش می کنیم."

 

زمان بازگشت آلیسون: "شرایط آلیسون در حال بهبود است اما ما نمی توانیم او را تحت فشار قرار دهیم. مصدومیت او جراحت جدی ساق پا بود اما شرایط آلیسون حالا بسیار بهتر است. هدف ما همیشه بازگشت آلسیون بعد از استراحت بازی های ملی بود اما حالا دقیق نمی دانم این اتفاق چه زمانی رخ می دهد."

 

استراحت سادیو مانه و محمد صلاح: "اینکه آنها راهی بازی های ملی نشدند بسیار خوب بود و باعث خوشحالی من شد. تا به حال 500 بار گفته ام شرایط برای بازیکنانی که به اردوی تیم ملی نمی روند متفاوت است و بعد از یک دوره پرفشار، مانه و صلاح نیاز به استراحت داشتند."

دیدگاه‌ها