کد خبر : 1636503 | 23 شهریور 1398 ساعت 22:54 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

نوریچ 3-2 سیتی: پشت پای آلمانی به پپ

منچسترسیتی در دیداری جذاب و تماشایی در خانه نوریچ با نتیجه 3-2 شکست خورد.

نوریچ 3-2 سیتی: پشت پای آلمانی به پپ

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا که پیش از این با توقف مقابل تاتنهام، دو امتیاز از لیورپول عقب افتاده بودند، در دیدار امشب مقابل تیم آماده نوریچ شکست خورده و به این ترتیب، فاصله شان با قرمزها به 5 امتیاز افزایش پیدا کرد.

بازی با برتری سیتی در مالکیت توپ آغاز شد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی ابتکار عمل را در دست داشتند؛ هرچند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد نکردند.

بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 18، برخلاف جریان بازی، نوریچ روی یک ضربه کرنر به گل اول رسید. روی ارسال بوئندیا از سمت چپ روی دروازه سیتی بود که مک لین بالاتر از مدافعان حریف، با ضربه سری دقیق، کار را تمام کرد.

 

1434239

 

بعد از این گل بار دیگر این بازیکنان سیتی بودند که حملات شان را از سر گرفتند و استرلینگ در دقیقه 20، با ضربه ای محکم دروازه حریف را تهدید کرد اما توپ از کنار دروازه نوریچ به بیرون رفت.

چند دقیقه بعد بار دیگر سیتی صاحب موقعیت شد اما ضربه سر آگوئرو روی ارسال استرلینگ از بالای دروازه به بیرون رفت.

در مقابل این تیم میزبان بود که در دقیقه 28، روی یک ضد حمله به گل دوم رسید. روی یک ضدحمله سریع بود که تیمو پوکی پشت مدافعان سیتی صاحب توپ شد و پاس در عرض او را کَنتوِل تبدیل به گل دوم نوریچ کرد.

 

1434241

 

سیتی که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و چیزی نمانده بود که در دقیقه 31، برناردو سیلوا یکی از گل های خورده را جبران کند اما ضربه سر او، روی ارسال داوید سیلوا، به تیر دروازه برخورد کرد.

حملات سیتی ادامه داشت اما دفاع فشرده نوریچ، مانع از ایجاد موقعیت خطرناک روی دروازه این تیم می شد تا اینکه سرانجام در دقیقه 45، سرخیو آگوئرو یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی ارسال برناردو سیلوا از سمت چپ بود که مهاجم آرژانتینی سیتی با ضربه سر کار را تمام کرد و به این ترتیب، نیمه اول با نتیجه 2-1 به پایان رسید.

 

1434242

 

نیمه دوم هم نوریچ بهتر آغاز کرد و بعد از اینکه یک موقعیت خوب را در دقیقه 48 از دست دادند، در دقیقه 50 به گل سوم رسیدند. روی اشتباه اوتامندی بود که نوریچ صاحب موقعیت شد و پاس در عرض بوئندیا را تیمو پوکی تبدیل به گل سوم نوریچ کرد.

 

1434244

 

سیتی که بار دیگر اختلاف را افزایش یافته می دیدید، حملاتش را از سر گرفت و در دقیقه 58، آگوئرو صاحب موقعیت شد اما حضور پرتعداد مدافعان نوریچ، فرصت را از او گرفت.

برتری شاگردان گواردیولا ادامه پیدا کرد اما موقعیت های چندانی روی دروازه نوریچ ایجاد نمی شد. در دقیقه 73، بوئندیا می توانست اختلاف را به سه گل افزایش بدهد اما شوت از راه دور او، راهی به چهارچوب دروازه سیتی پیدا نکرد.

هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، حملات سیتی شدت می گرفت و این تیم سرانجام در دقیقه 88، به گل دوم رسید. رودری که روی پاس گابریل ژسوس، پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شده بود، با یک شوت محکم، توپ را به گوشه دروازه نوریچ فرستاد.

 

1434243

 

فشار حملات سیتی در دقایق پایانی ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که آگوئرو در وقت های تلف شده، گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه او فاقد قدرت لازم بود و در نهایت بازی با برتری 3-2 سیتی به پایان رسید.

دیدگاه‌ها