کد خبر : 1636684 | 24 شهریور 1398 ساعت 18:41 | 55.3K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: قهرمانی زودهنگام لیورپول را تبریک می گویم!

پپ گواردیولا پس از شکست عجیب سیتی مقابل نوریچ به شکل کنایه آمیز قهرمانی زودهنگام لیورپول را تبریک گفت.

گواردیولا: قهرمانی زودهنگام لیورپول را تبریک می گویم!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی روز گذشته در زمین نوریچ با نتیجه عجیب و غیرمنتظره 3-2 شکست خورد تا فاصله‌اش با لیورپول صدرنشین به 5 امتیاز افزایش یابد. قرمزها هر 5 بازی ابتدای فصل خود را پیروز شده اند. آنها روز گذشته ابتدا از نیوکاسل یک گل خوردند ولی در ادامه توانستند سه گل بزنند و پیروز شوند.

 

 

1434316

 

 

لیورپولی ها حالا پس از منچسترسیتی، با کسب 14 پیروزی متوالی و در کنار آرسنال صاحب رکورد بیشترین پیروزی متوالی در تاریخ لیگ برتر هستند. آرسنالی که با آرسن ونگر و از 10فوریه 2002 تا 24 آگوست همان سال موفق به انجام این مهم شده بود.
 منچسترسیتی هم با پپ گواردیولا و در دو مقطع  در حد فاصل آگوست 2017 تا دسامبر همان سال با هجده پیروزی متوالی  و همچنین در فصل گذشته با پانزده پیروزی پیاپی، در حد فاصل ماه های فوریه تا آگوست 2019 این رکورد را به تنهایی از آن خود کرده بود. 

 

 

1434464

 

 

پپ گواردیولا که با سیتی در دو فصل گذشته قهرمان شده، پس از باخت به نوریچ گفت:« ما هنور در ماه سپتامبر هستیم و 5 امتیاز اختلاف نگران‌کننده نیست. چه انتظاری دارید؟ می‌خواهید قهرمانی لیورپول در ماه سپتامبر را تبریک بگویم؟ تبریک به لیورپول برای قهرمانی زودهنگامش.

ما این بازی را باختیم و دو امتیاز هم برابر تاتنهام از دست دادیم. این البته که غم انگیز است ولی من به تیمم ایمان دارم و می‌دانم در ادامه فصل وضعیت متفاوت خواهد بود. حالا باید ریکاوری کنیم و برای بازی با شاختار به اوکراین برویم. سپس باز خواهیم گشت و این چالش لیگ ادامه خواهد داشت.»

 

دیدگاه‌ها