کد خبر : 1637162 | 26 شهریور 1398 ساعت 12:30 | 113.2K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم سرنوشت ساز برای ستاره اخراجی

استقلال در انتظار بخشش اخطار فرشید اسماعیلی

عصر امروز تصمیمی سرنوشت ساز برای ستاره اخراجی استقلالی ها در مسجدسلیمان اتخاذ و اعلام خواهد شد.

استقلال در انتظار بخشش اخطار فرشید اسماعیلی

به گزارش "ورزش سه"، کارت زرد دوم فرشید اسماعیلی در بازی با نفت مسجدسلیمان باعث شد تا این بازیکن با دریافت کارت قرمز از محمدرضا اکبریان حضور در حساس ترین بازی فصل مقابل پرسپولیس در دربی 90 پایتخت را از دست بدهد. اتفاقی جنجالی که سر و صدای زیادی به راه انداخت چون تصمیم داور برای اعطای کارت زرد دوم مورد قبول هیچ کدام از کارشناسان داوری و طرفداران نبود.


در شرایطی که باشگاه استقلال بلافاصله با اعتراض به نحوه قضاوت داور بازی با نفت مسجدسلیمان خواستار پاک شدن کارت زرد اشتباه شماره 8 این تیم شد با جو به راه افتاده کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد طبق آیین نامه مسابقات در صورتی که کمیته داوران فدراسیون با تایید این اشتباه خواستار پاک شدن اخطار داده شده به فرشید اسماعیلی شود، این اتفاق رقم خورده و بازیکن اخراجی می تواند در دربی به میدان برود.


از همین رو همه نگاه ها به نشست عصر امروز کمیته و دپارتمان داوری برای بررسی شکایت انجام شده از محمدرضا اکبریان و قضاوت او در مسجدسلیمان دوخته شده است، نشستی که صورتجلسه آن می تواند سرنوشتی متفاوت برای یکی از کلیدی ترین بازیکنان استقلال در مهم ترین بازی نیم فصل نخست رقم زده و زمینه بازگشت او به ترکیب را فراهم نماید.

دیدگاه‌ها