کد خبر : 1637209 | 26 شهریور 1398 ساعت 15:45 | 31.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با وبسایت یوفا

هازارد: در رئال برعکس چلسی هر شکست یعنی فاجعه

ادن هازارد معتقد است که در اسپانیا هواداران به فوتبال تعصب بیشتری نسبت به انگلیس دارند.

هازارد: در رئال برعکس چلسی هر شکست یعنی فاجعه

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد تابستان امسال با قراردادی 5 ساله به ارزش 100 + 30 میلیون یورو از چلسی به رئال پیوست. او به دلیل مصدومیت یک ماه به دور از میادین بود ولی شنبه گذشته برابر لوانته توانست اولین بازی رسمی خود برای کهکشانی ها را انجام دهد و بد هم کار نکرد. هازارد از دقیقه 60 بود که وارد میدان شد ولی او فردا شب برابر پی اس جی احتمالا از ابتدا در ترکیب رئال قرار خواهد گرفت.

 

 

1434091

 

 

ستاره بلژیکی در مصاحبه با وبسایت یوفا گفت:« در چلسی وقتی شکست می خوردیم، من و هم تیمی هایم مثل هواداران ناراحت و دل شکسته می شدیم اما شکست در آنجا فاجعه محسوب نمی شد. اینجا در رئال و در مجموع اسپانیا هواداران به فوتبال تعصب بیشتری دارند و به معنای واقعی کلمه عاشق فوتبال هستند و هر شکست به مثابه یک فاجعه است. البته که در انگلیس هم، از پیر تا جوان به فوتبال علاقه مندند اما تعصب اسپانیایی ها به تیم های شان بیشتر است.»

 

هازارد در مورد زیدان گفت:« شروع فوتبالم مصادف بود با پیوستن زیدان به رئال و من از کودکی شیفته او و نیز رئال بودم. به همراه برادرم بارها گلی که او به لورکوزن در فینال لیگ قهرمانان 2002 زد را تقلید می کردیم. الان بیش از یک ماه است که با زیدان کار می کنم و از این بابت بسیار خوشحالم. نزد او و دیگر ستاره های رئال حس یک بچه کوچک را دارم که مشتاق به یادگیری است. هر روز چیزهای جدیدی یاد می گیرم و بیشتر با فضای رئال آشنا می شوم. کار کردن با مربی ای که خودش فوتبالیست بزرگی بوده، بسیار لذتبخش است.»

 

استقبال 50 هزار نفری هواداران در روز معارفه:« روز واقعا خاصی برای من بود. همان روز اول، احساس بودن در خانه را داشتم. نشست خبری معارفه هم چیز دیگری بود. حضور هواداران و سخنرانی رئیس و آن همه دوریبن و عکاس و خبرنگار که تمرکزشان روی من بود. واقعا نمی توانم توصیفش کنم.»

 

 

1412769

 

 

دیدگاه‌ها