کد خبر : 1637240 | 26 شهریور 1398 ساعت 17:36 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

هت‌تریک برنزی؛‌ گرایی هم برد و سوم شد

محمدعلی گرایی با شکست حریف ارمنستانی خود در دیدار رده بندی سومین مدال برنز ایران را در مسابقات جهانی کشتی فرنگی کسب کرد.

هت‌تریک برنزی؛‌ گرایی هم برد و سوم شد

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات رده بندی و فینال 3 وزن آخر رقابت های جهانی کشتی فرنگی، محمدعلی گرایی که صبح امروز در گروه شانس مجدد رقیب مولداویایی را به سختی از پیش رو برداشت، در دیدار رده بندی به مصاف کارپت چالیان دارنده مدال نقره بازی های اروپایی از ارمنستان رفت.


گرایی که سال 2017 سابقه کسب مدال برنز جهان را داشت، با استفاده از تجربه خود می خواست برای دومین بار روی سکوی جهانی برود.


در همان ثانیه های ابتدایی فرنگی کار شیرازی حریف خود را خاک کرد و 2 امتیاز گرفت. در ادامه گرایی با اینکه غافلگیر شده بود و یک فن 4 امتیازی از حریف خورد، طی یک کش و قوس توانست همان 4 امتیاز را جبران کند و 6-4 پیش بیفتد.


در 3 دقیقه دوم نیز کشتی گیر ارمنستانی تلاش زیادی برای جبران نتیجه کرد و توانست در فاصله یک دقیقه مانده به پایان گرایی را خاک کند، اما بار دیگر همان لحظه فرنگی کار ایرانی پاسخ حریف را داد و چالیان را به پُل برد.

 

1435079


اعتراض سرمربی ارمنستان هم فایده ای نداشت و یک امتیاز نیز تقدیم گرایی کرد تا در نهایت او 9-6 برنده این مبارزه شود.


بدین ترتیب محمدعلی گرایی در وزن 77 کیلوگرم به مدال برنز رسید تا سومین برنزی ایران در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان 2019 باشد.

دیدگاه‌ها