کد خبر : 1637654 | 28 شهریور 1398 ساعت 13:20 | 45.6K بازدید | 0 دیدگاه

ناامیدی از 8؛ امیدواری به 88

آرش؛ کماندار استقلال در دربی 90

با کم شدن امیدواری ها نسبت به بخشیده شدن اخطار شماره 8 استقلالی ها حالا همه نگاه ها به شماره 88 این تیم دوخته شده است.

آرش؛ کماندار استقلال در دربی 90

به گزارش "ورزش سه"، تلاش ها برای پاک کردن اخطار دوم فرشید اسماعیلی تا به امروز جواب نداده است. این اتفاق توام شد با اعلام فهرست محرومان هفته چهارم لیگ برتر و قرار گرفتن شماره 8 استقلال در بین محرومان تا ناامیدی از حضور اسماعیلی به اوج خود برسد.


این اتفاق هرچقدر برای طرفداران و مربیان استقلال ناگوار تلقی شد اما می تواند برای یکی از خریدهای جدید این تیم در تابستان فرصتی طلایی قلمداد شود تا از دربی 90 به عنوان سکوی پرتابی برای رسیدن به رویاهایش در تیم محبوب بهره ببرد. آرش رضاوند با پیراهن شماره 88 حالا جدی ترین گزینه روی میز استراماچونی برای پرکردن جای خالی فرشید اسماعیلی محروم است.


آرش به عنوان کماندار جدید استقلالی ها در دربی 90 در سال های گذشته هرگاه با لباس تیم هایی مثل نفت تهران یا سایپا مقابل پرسپولیس به میدان رفته است همواره عملکرد قابل قبولی از خود ارائه داد تا از او به عنوان یکی از باهوش ترین هافبک های ایران نام برده شود. رضاوند که خود دست پرورده آکادمی استقلال است حالا در غیاب فرشید اسماعیلی می تواند در مصاف با رقیب دیرینه به محبوبیتی دوچندان رسیده و جای پای خود در ترکیب اصلی را محکم تر کند.

دیدگاه‌ها