کد خبر : 1638101 | 30 شهریور 1398 ساعت 10:28 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

مجیدی برای بازی دوستانه لیست جدید می دهد

با وجود زمزمه هایی که مبنی بر نارضایتی برخی از اعضای کمیته فنی در مورد عملکرد فرهاد مجیدی در تیم امید وجود دارد این مربی به کار خود ادامه می دهد.

مجیدی برای بازی دوستانه لیست جدید می دهد

به گزارش "ورزش سه"، تیم امید بر اساس برنامه های طراحی شده از سوی فرهاد مجیدی مهر ماه و با فرا رسیدن روزهای فیفا اردویی را در کمپ تیم های ملی برگزار می کند و دراین اردو یک بازی دوستانه پیش بینی شده است. این اردو بعد از آن برگزار می شود که تیم امید حریفان خود را در مرحله گروهی مقدماتی المپیک 2020 توکیو خواهد شناخت.

 

فدراسیون فوتبال ایران برای پیدا کردن حریف تدارکاتی برای تیم امید مکاتباتی با تیم های عمان و سوریه داشته است اما هنوز هیچ جوابی دریافت نکرده! شاید به این خاطر که تیم ها ابتدا منتظر هستند که در روزهای ابتدایی مهر ماه قرعه کشی بازی ها برگزار شود و بعد از آن در مورد حریف تدارکاتی خود تصمیم بگیرند.

 

فرهاد مجیدی در روزهای اخیر به همراه فرشاد ماجدی بازی های متعددی را از لیگ برتر دیده و به همین بهانه به نظر می رسد لیست جدید او با لیست قدیمی تفاوت های زیادی داشته باشد. به این دلیل که لیست های گذشته تیم امید لیست های تعیین شده ای بودند اما اینبار می خواهد در اعلام لیست تیم امید نظر نهایی را خودش بدهد و کاملا استقلال در مربیگری را رعایت کند.

 

خبر دیگر در مورد تیم امید اینکه امید نمازی بعد از ملحق شدن به اردوی تیم امید در تاشکند هم اکنون در تهران بسر نمی برد و گویی به آمریکا برگشته است. این شاید بدین معنی باشد که این مربی هنوز با فدراسیون فوتبال به توافق نهایی نرسیده است. به هر صورت با توجه به علاقمندی فرهاد مجیدی برای کار در تیم امید در روزهای اخیر احتمال تغییر در کادر فنی تیم امید ضعیف است. نکته ای که شیعی یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال هم بدان اشاره کرد. این مدیر دیشب بعد از پیروزی پر گل پیکان در برابر ماشین سازی در مورد وضعیت کادر فنی تیم امید گفت: « الان باید کمک کنیم که فرهاد مجیدی موفق شود چرا که دیگر فرصتی نداریم. مجیدی اگر استقلال داشته باشد می‌تواند موفق شود و ما هم در کمیته فنی از فرهاد مجیدی حمایت خواهیم کرد که این جلسه با حضور مهدی تاج برگزار خواهد شد. همه ما همت می‌کنیم که هر طور شده این تیم نتایج خوبی بگیرد هر چند که کار بسیار سختی خواهیم داشت. من هشدار می‌دهم که اگر به تیم امید نرسیم باز هم به المپیک نخواهیم رفت.»

دیدگاه‌ها