کد خبر : 1638166 | 30 شهریور 1398 ساعت 13:58 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

گرامی، گلزن‌ترین مدافع لیگ برتر نوزدهم(عکس)

مدافع پارس جنوبی جم یکبار دیگر توانایی‌اش در امر گلزنی را نمایان کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پارس جنوبی روز گذشته در هفته چهارم لیگ برتر موفق شد سایپای تهران را از پیش رو بردارد و اولین پیروزی خود در لیگ نوزدهم را جشن بگیرد. نکته قابل توجه در جریان بازی این بود که دو گل از 3 گل پارس جنوبی را فریبرز گرامی مدافع پیش‌تاخته این تیم به ثمر رساند.


گرامی که از نیم فصل سال گذشته به پارس جنوبی پیوسته، پارسال زیاد در ترکیب این تیم قرار نگرفت اما هر بار به زمین رفت موثر بود و در مدت زمان کوتاه بازی‌اش هم موفق شد دو گل برای این تیم در یک نیم فصل بزند. او امسال اما با نظر فراز کمالوند یکی از نفرات فیکس پارس جنوبی است که توانسته عملکرد خوبی ارائه دهد و توانایی‌هایش را به رخ بکشد.


گرامی دیروز یکبار دیگر نشان داد شم بالایی در گلزنی نیز دارد. او گل دوم تیمش را با یک ضربه سر تماشایی به ثمر رساند و در صحنه گل سوم نیز با جاگیری مناسب موفق شد دروازه حریف را به زیبایی باز کند تا با دوگل زده عنوان برترین مدافع گلزن لیگ را یدک بکشد.


این مدافع 28 ساله که با نظر کمالوند در ترکیب پارس جنوبی جا افتاده شادی گلش را نیز با سرمربی خود تقسیم کرد. او بی تردید در آینده نیز می‌تواند روزهای خوبی را سپری کند و نقش موثری در ترکیب تیمش داشته باشد.
عکس‌ها: حسین دانشور

 

1436259

 

1436260

 

1436261

دیدگاه‌ها