کد خبر : 1638253 | 30 شهریور 1398 ساعت 19:26 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

بادران ۲- سرخ‌پوشان ۲

لیگ یک/ کاظمی اجازه برد به تیم سابق را نداد

شاگردان فرهاد کاظمی دو بار گل خورده برابر بادران را جبران کردند تا به تساوی ۲ بر ۲ برسند.

لیگ یک/ کاظمی اجازه برد به تیم سابق را نداد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های بادران تهران و سرخ‌پوشان پاکدشت از ساعت ۱۷:۱۵ امروز در استادیوم شهدای شهرقدس به مصاف هم رفتند که قضاوت این دیدار را وحید صالحی بر عهده داشت.

 

پرویز کریمی، رضا مرادی، پویا سیف‌پناهی، وحید اسماعیل‌بیگی، محمدامین آرام طبع، محمد رحمتی، ابوالفضل ابراهیمی، کیوان امرایی، محسن سفیدچغایی، کریم اسلامی و ایمان غلامی ۱۱ بازیکنی بودند که با نظر فرهاد کاظمی در ترکیب اولیه بادران مقابل سرخ‌پوشان حضور داشتند.

 

علی محسن‌زاده، جهانبخش طاهر، حجت اسلامی، سیدمحمد حسینی، صادق رضانیا، وحید امانی، حامد زمانی، سینا اسدبیگی، سجاد دانایی، سپهر روزی‌طلب و حمید کاظمی نیز بازیکنان آغاز کننده بازی برای سرخ‌پوشان مقابل بادران بودند.

 

سرخ‌پوشان شروع خوبی در این دیدار داشت و با گلزنی حمید کاظمی در دقیقه ۹ پیش افتاد، اما برتری آنها ادامه‌دار نبود و رضا مرادی از روی نقطه پنالتی گل اول بادران را به ثمر رساند.

 

امیرحسین فشنگچی، بازیکن تعویضی سرخ‌پوشان گل دوم این تیم را زد تا در آستانه برتری قرار بگیرند، اما قبل از پایان مسابقه باز هم بادران صاحب ضربه پنالتی شد که این بار نیز رضا مرادی آن را تبدیل به گل کرد.

 

در ادامه تلاش دو تیم برای زدن گل برتری نتیجه‌ای به همراه نداشت تا شاگردان فرهاد کاظمی برابر سرخ‌پوشان پاکدشت به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دهند.

 

بادران تهران با این تساوی ۱۲ امتیازی شد تا با تفاضل گل بهتر نسبت به گل ریحان البرز در رده پنجم جدول لیگ دسته یک قرار بگیرد و سرخ‌پوشان پاکدشت نیز با ۸ امتیاز در جایگاه دهم ایستاد.

دیدگاه‌ها